Ze hebben me vermeld dat ik alles op moest slaan maar ik zie wel. Ps ik kreeg vanochtend een mailtje dat hij al aangekomen was (vrijdag om 5 uur verstuurd)ik denk dat ik em tussen woensdag en vrijdag terug heb
Alles opslaan als in "op je memory-card zetten die ik niet heb" ? Lijkt me wel zwaar vernaaid als ik m'n savegamez van PGR en Halo kwijt raak... weg level 8 Halo en ruim 5 uur PGR
ik kan het je in de loop van de week laten weten of alles weg is.... ik had snel nog ff ee memory card gekocht maar die bleek niet te werken ]:- dus als ze hem leeggooien ben ook ik alles kwijt.
5 uur is nog niks.. Ik had het wel met MSR, uurtje of 15 aan MSR wegdoordat de memorycard flipte (of het was mijn broertje die hem resette en he tniet durfde toe te geven)
nou 5 uur PGR vinnik toch al een behoorlijke tijd... zit nu alleen een bietje vast... heb eigenlijk een snellere wagen nodig, maar gelukkig kreeg ik gisteren toen ik stopte een extra optie in het hoofdmenu vanavond nog eens ff checken
6 maanden garantie heb je hoor, maart april, mei, juni, juli, augustus. Na mijn examen stuur ik hem wel terug samen met de controller, heb er nu geen zin in.
Standaard zit er in NL toch een jaar garantie op electronica producten :? Volgens mij op de X-Box dus ook Trouwens Ugamer, waarom ga je je controller ook opsturen :?
STATUS - Ik heb vrijdag om 17:05 mijn xbox op laten halen door UPS - Maandag kreeg ik een mailtje dat hij was aangekomen - Dinsdag kreeg ik een mailtje dat hij onderweg terug is
Dus als het meezit kun je 'm vandaag al weer terug verwachten... Als ie terug is en het probleem is opgelost, laat het dan ff weten. Ik kan de mijne ook wel een weekje missen... hoef ik tenminste niet zelf met polijst-zooi aan het werk
ik stuur mijn controller terug omdat ie brak is, de trigger aan de rechter kant blijft soms gewoon hangen, hierdoor blijf je bij halo bijvoorbeeld schieten en bij pgr gewoon doorrijden als je remt. verder maakt ie wel ERG veel lawaai dat het gewoon storend is
Re: STATUS UPDATE vandaag na 5 dagen is mijn xbox terug..... er was niemand thuis......weer tot morgen wachten maar dan....... dus voor mensen die hem op willen sturen vrijdag ophalen woensdag terug greetz TheOne2000
Ah thanx 4 the info Nu nog ff afwachten of het probleem ook echt opgelost is... zo ja: dan ga ik direct ff bellen dat ze de mijne ook op mogen halen