1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Kan Meer Dan Je Denkt!!!

Discussie in 'Games' gestart door €xpert, 20 sep 2002.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dat probeerden wij ook maar dat lukte niet. System link gaf hij wel aan hij zag de andere mensen ook, maar zo gauw we op a klikten om af te tellen gaf hij aan; Failed to play system link game. En daarna hebben wij een SWITCH gekocht en aangesloten en toe deed hij het wel nergens last van. Maar mocht het wel op die manier bij jou lukken dan hoor ik dat graag.

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    woei, me zwager kwam met een andere kabel aanzetten, en nu doet ie het!!

Ik heb ADSL, en hij doet het lekker wel.

;)

3. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jij draait met ADSL xboxconnect ?

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ja zeker, gaat niet altijd even flex, maar heb toch aantal leuke, en goed draaiende games gespeeld!!!

zelfs gehost, kan niet super grote map met veel spelers aan, maar 1 xbox extra, gaat perfect!! Super shit!

5. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox connect is leuk,

maar Gamespy is beter, al heeft het soms wel wat bugjes, en ongeveer 1000 amerikanen die niet snappen dat de pal versie niet compatible is met NTSC u/c;)

6. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is gamespy volgens jou beter?

zelf heb ik alleen op xbconnect gespeeld en heb daar nooit problemen gehad.

daarnaast heb ik begrepen dat xbconnect stabieler is en dat daar alleen xbox gebruikers zitten en op gamespy niet.

Ik stel deze vraag omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb.

7. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

Gamespy ziet er gewoon heel Pro uit, je kan filteren op servers, er zij speciale xbox rooms, als het eenmaal werkt, is het ook best stabiel

Ik weet niet of je een "buddy list" bij XBC heb? bij GS wel, is echt heel handig kan je in no time zien wie van je maatjes ook online is,

Ik heb 1 x op Xbox connect gespeeld en toen speelde 1k 1 vs 1, en nog lag, vorrige x speelde ik 4 vs 4 en ik hoste (en zon geweldige verbinding heb ik niet) en het liep allemaal perfect op GS

Bij sommige werkt het beter als voor andere denk ik,

cya m8,

Jax

8. wallage

wallage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan wel zijn dat halo dan bij jou heel goed loopt, maar deed het dat dan ook bij die anderen, want dat is vaak niet het geval als je een trage server opstart, de server loopt wel goed alleen bij de mensen die er bij komen niet.

9. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij deed het goed voor ons beiden

anders had ik niet eens gepost

10. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel Xboxconnect als Gamyspyarcade werkt niet bij mij:mad: Op 2 computers geprobeert, helaas. Xboxconnect (heb adsl mxstream)start met XP wel gewoon op, alleen kan ie nooit m'n Xbox vinden. Xboxconnect met Windows ME crasht zodra ik hem op start. En met gamespyarcade kan ik nooit (zowel met XP als ME) system link play selecteren. (ja, ik heb ook de tunnel geinstalleerd) Ook niet als de host de game lauched. Kheb het al opgeven, maar mischien dat iemand nog weet wat ik kan proberen??

Ik heb dus Adsl mxstream
    1 P4 2 MHz met XP
    1 Athlon. 1.1 MHz met ME.
    Planet Adsl mxtream

Hub:
    http://www.dixons.nl/Store/product/...prid=0007019165
    Kabel:
    http://www.dixons.nl/Store/product/...prid=0007024921

Verder doe ik alles precies zoals in het Xbox Magazine staat.

11. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    HETZELFDE PROBLEEM;

Ik had precies hetzelfde probleem als jou, alleen ik kon af en toe nog wel iemand zien met de system link game maar zo gauw ik op a moest drukken (om het spel te spelen, aftellen) gaf hij aan; Failed to play system link game.

OPLOSSING;
    Ik garandeer niet dat het bij jou lukt maar dit was bij mij de oplossing om via gamespy te spelen. Ik zie dat jij een HUB (met die link hebt waarvan die pagina niet meer bestaat) hebt. Wij zelf gebruiken een SWITCH 10/100 8 poorts + een uplink erbij. Wij hebben zelf ook 4 avonden geklooit om het te laten werken.

Jij hebt ook adsl, dus je gaat vanaf je modem naar de uplink. En dan vanaf poort 1 (van de Switch) weer naar de ingang van de modemaansluiting in de pc. Poort 2 naar de xbox en als het klopt kun je dan wel gamen. Ik heb allemaal gewone linkkabels gebruikt en geen crossover.

Laat het even horen of het gewerkt heeft,

Wij zijn er zaterdag ook op onder de naam "EAGLE"

Laatst bewerkt: 26 sep 2002
  12. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    yo alex

als je echt heel graag online wilt spelen, moet je het volgende doen:

Breng die rotzooi terug naar dixons, (ik weet trouwens niet wat voor hub en kabel, want de link is dead) en koop 1 x extra netwerk card en 1 x cat5 crosslink cable (oranje kabel, van sitecom of zoiets)

Dan installeer je die 2de netwerk card en plug je die crosslink erin en het andere eind natuurlijk in je box, ff tunnel software configureren, (welke netwerkaart is je box welke internet etc,)

en gamen maar!

Oja ga voor gamespy, xbc werkt niet echt geweldig met adsl

hopelijk helpt dit een beetje

cya online

Jax

13. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dixons net alle links veranderd.
    Hier zijn de juiste.
    Hub: http://www.dixons.nl/Store/productList/ProductSearch.asp?ProductSearch=hub (nummer 2)
    Kabel: http://www.dixons.nl/Store/productList/ProductSearch.asp?ProductSearch=utp kabel&x=6&y=12 (1)

Ik doe precies zoals jij zei: Modem in m'n Uplink (poort 5) Netwerkkaart in Poort 4 (andere poorts bijv 1 werkt niet!?) Xbox in poort 3. Start gamespy op, kga een pal room binnen, klik ready. De host launched de game en de tunnel start op. Alleen system link blijft dus niet te selecteren. Ik heb ook de kabel van de Xbox in verschillende ports geplugd, ook zonder resultaat.

Ik heb 2 verschillende merken kabels Maar ze zijn beide gewoon UTP, dus het lijkt me sterk dat hierdoor komt. Ze werken allebei, want ik heb geswitched naar m'n netwerkkaart en ik kan met beide online. M'n computer(s) weigeren gewoon m'n Xbox te herkennen. Is er geen manier om te zien of je PC de Xbox herkend? In netwerkomgeving zie ik ook nix staan.

14. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nog een netwerkkaartje liggen. Ik probeer nog ff of het lukt via de hub zoniet zal ik het op jouw manier proberen.

15. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met gamespy zelf een room host en dan direct de game start kan je zien of je xbox herkend wordt. Dit gebeurt pas als je op de xbox multiplayer/system link geselecteerd hebt en de xbox naar games zoekt.
    Vreemd is wel dat je geen system link op je box kan selecteren, die kan ik zelfs selecteren als de PC uitstaat.

Ik heb trouwens zelfde 10Mbit HUB. Als je uplink gebruikt kan je 1 van de andere poorten niet gebruiken. Ik heb de modem niet op de uplink aangesloten maar met een cross-kabel naar een gewone poort.

16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kga het beide morgen proberen. Ik wil online!!

17. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb het voorelkaar dat ik System Link Play kan selecteren. Modem in Uplink. Xbox in Poort5. Netwerkaart in Poort 4. Alleen kan ik nu weer niet online:mad: Pc kan m'n geen contact maken met m'n modem. Het lijkt wel of alleen de uplink en poort 5 werken. Alle andere ports doen nix. Iemand nog ideeen???

Deel Deze Pagina