staat niet meer bij je posts. óf hij was van iemand anders met dezelfde naam ( in hem of haar naam ( of de jouwe ) stond ook xbox fan. Maar die thread was dichtgemaakt door een mod dus misschien is ie verwijderd ) EDIT: er stond ook xbox in de naam het was deze: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=76506 maar on-topic: wel weird dat er 'rook' uitkwam hihihihi *)
Maar gebruik je nou die nieuwe kabel? Heb je op het gegeven moment een nieuwe stroomkabel gekregen/aangevraagd (zit een label aan) Hoe oud is je xbox? Ik zou zowieso microsoft even bellen, ook als je garantie verlopen is, kapot gaan ok, maar knallen en roken?
W0w! Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik heb mijn xbox sinds de launch en nog gelukkig nog nooit problemen gehad!
Mja, hij heeft toch zelf ze xbox meerdere malen opgemaakt, lopen kloten met ze bios flashen enzo. Microsoft doet dan ook niks als je xbox open geweest is, dan kan het zelf veroorzaakt zijn en daar draait MS niet voor op. Ik zou of een nieuwe xbox kopen of je xbox laten maken, desnoods zet je een advertentie op marktplaats om iemand in jouw buurt te zoeken die 't kan.
Ondanks dat dat hier uit den boze is, zou ik gewoon zo'n ombouw mannetje bellen. Er staan er honderden op www.2ehands.nl, daar zit er zeker wel een tussen die een 2e hands voedinkje heeft en hem er vast ook graag voor je inbouwt. Mijn voeding komt er namelijk ook vandaan.
Misschien moeten ze de tekst op die pakjes sigaretten aanpassen: Roken schaadt de gezondheid en je Xbox Maar ik denk dat je er weinig meer aan kan doen oftewel gecondoleert met het ondraagelijke verlies