1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox kapot: reparatie, nieuwe halen, of toch de nieuwe One?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door thijsjah, 29 sep 2014.

  1. thijsjah

    thijsjah Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben de laatste tijd niet heel veel meer aan het gamen, maar heb toch nog besloten FIFA 15 te kopen. Na nog maar 2 dagen FIFA te kunnen spelen geeft mijn Xbox 360 (Arcade) het na 7 jaar toch een keer op. Nu komen de volgende oplossingen:
    - Reparatie (Bij Microsoft zelf of een of andere goedkope buitenlander)
    - Nieuwe of tweedehandse halen
    - Of toch de Xbox One halen, die me toch aardig veel centen zal gaan kosten, meer dan me lief is. Aangezien je ook nog is al die cd's aan moet passen zodat de console ze kan lezen.
    Ik hoop dat er een aantal Xbox-kenners zijn die beter op de hoogte zijn dan mij op dit gebied, zodat ik een goede keus kan maken!
    Alvast thx:cool:
     
  2. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Denk niet dat je nog garantie hebt na 7 jaar. Wat een reparatie kost bij iemand anders ligt eraan wat het is, maar je zegt niet wat er met je xbox is.. RROD of wat anders? Plus dat de xbox die je nu hebt gewoon niet goed is, hij ging er sowieso een keer aan, al die launchconsoles krijgen last van rrods en overhittingsproblemen. Met laten repareren van je huidige heb je kans dat ie na een tijdje weer dood is. Ik zou gewoon lekker een xbox one kopen, maar dat moet jezelf weten qua geld en of je het dat waard vindt. Nieuwe 360 sowieso niet, tijdperk van de 360 is wel zo'n beetje over, ook qua nieuwe games die ervoor gaan komen. Die komen ook allemaal op de one, en zijn ook beter op de one. Een tweedehands 360 is nog geen 100 euro waard. Dus ik zou of een tweedehands 360 kopen, of een one. Als je een tweedehands 360 haalt wel een beetje een nieuwe, eentje van net voor de 360 slim uitkwam. En wat bedoel je met: Aangezien je ook nog is al die cd's aan moet passen zodat de console ze kan lezen. De xbox one gaat je 360 spellen niet spelen als je dat bedoelt.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Xbox 360 op marktplaats zetten en een Xbox One kopen.
    360 is niet meer van deze tijd imo.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Of een PS4 :+
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Hij had het over enkel Xbox 360 of One.
    Geen overloper dus.

    /Mod Reageer even normaal a.u.b /Hybrid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2014
  6. thijsjah

    thijsjah Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je info! Ben inderdaad helemaal vergeten erbij te vermelden wat de xbox heeft. Hij leest m'n games/dvd's/CD's niet meer. Bekend probleem als ik t zo op internet las.

    En wat betreft de Xbox 360 disks, ik had begrepen dat je voor een bepaald bedrag ze kon omzetten naar Xbox one disks? Of is dat gewoon een bullshit verhaal?

    Ik ben het er mee eens dat de 360 niet meer van deze tijd is, maarja wat moet je als de rest van je vrienden het ook nog steeds heeft:D

    Inderdaad ik hou het wel bij de Xbox:thumbs:

    /Mod Let even op dat je edit knop gebruikt. Een triple post is niet helemaal de bedoeling. :) /Hybrid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2014
  7. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zou je xbox op marktplaats zetten, misschien dat iemand er nog wat aan heeft, voor onderdelen weet ik veel..
    Vervolgens de keuze maken of je een 360 wil of een one. Als je gewoon voor een euro of 50 een tweedehands 360 koopt(alleen de losse console gewoon kopen) als je alle kabels enzo houdt. Dan kan je voor nu gewoon even fifa 15 spelen, dan heb je die niet voor niks gekocht. Daarna kan je altijd nog kijken wanneer je een one haalt. Wat betreft die spellen, misschien zijn er winkels die jouw 360 games willen omruilen voor een next gen versie met bijbetaling dan van jouw kant. Geen idee of dat zo is, zou kunnen. Anders weet ik niet wat je bedoelt.
     

Deel Deze Pagina