inderdaad, daar heb ik me ook in vergist. ik ga eens bellen of ik dat niet kan verlengen, want hij begint de laatste tijd raar te doen met nieuwe (nooit gespeelde) disc`s..
nee 2 jaar zei de helpdesk gast van microsoft tegen mij. Die van mij is nu opgestuurd alleen ik moest zelf een doos regelen (gelukkig had ik nog een schoenendoos op de goede maat). Hij is gister weggegaan dus ik ben benieuwd wanneer ie weer terug komt. Het schijnt maximaal 10 werkdagen te duren.
Ik kreeg net van de helpdesk te horen dat ik ook een doos moest kopen !! DHL of UPC had alleen de stickers bij zich. Mijn Xbox leest geen enkele CD , Game of DVD meer !
mijn xbox ging op een maandag avond naar de klote. dinsdag belde ik MS. Woendsdag kwam UPS met een doos voor m'n Xbox, die ze diezelfde middag op kwamen halen. Vrijdag had ik m'n Xbox terug. niks geen cent gekost en helemaal super. Dit is pas service. me cube daarentegen, ging diezelfde maandagavond kapot (stroomstoring) en dat heeft 5 weken geduurd voordat ik een nieuwe adapter kreeg. kut nintendo met z'n nep service. dat moet namelijk wel via de winkel. daar naartoe brengen.. wordt 1 keer in de week alles opgehaald, naar het hoofdkantoor gebracht, dan naar de verschillende fabrikanten etc. ZZZOOOO omslachtig!!! Rally-ho
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad lees er meer over hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=36705
Ik ben blij dat ik de doos van mijn nieuwe moederbord nog niet heb weg gegooit. De Xbox past er precies in. Maar kan ik de doos al dicht plakken of moet er nog een sticker op de Xbox geplakt worden , die je van DHL/UPC krijgt.