Neh dat valt mee, toevallig iedereen die een kapotte Xbox heeft meld het op dit/een forum. Sowieso heeft elke console dat in de beginperiode vaak..
Nou, ik weet nog niet zeker of dat van de periode VOOR de reparatie is gebeurt of dat het NA de reparatie is gekomen. Dus ff de komende tijd in de gaten houden. De andere DVD games zaten een paar krasjes aan de rand, maar lang niet zoveel als bij NHL, naja, ff aankijken dus...
Misschien heb je dat zelf perongeluk gedaan toen je em in het hoesje deed ofzo, of misschien iemand bij jou thuis? De xbox maakt nl wel krasjes aan de rand maar echt niet over je hele cd ofzo. Lijkt me een beetje stug dat je opeens een foutmelding krijgt en dan doe je je dvd la open en zie je dat de xbox je cd doormidden heeft gebrand? Anyways, mijn xbox maakt alleen een hele zooi kleine krasjes aan de rand, maar volgens mij is dat helemaal niet erg! Succes
Nou, ik ben de enige in huis, dus ook de enige die de xbox gebruikt En die krasjes vind ik op zich ook niet echt heel erg, als het er maar niet teveel worden anders kan de xbox ze misschien niet meer lezen.
Hmm, k denk dat je van die krasjes geen last zult hebben aangezien ze heel erg oppervlakkig zijn, en in de wetenschap dat er genoeg mensen zijn die dit ook hebben (hoeveel weet ik niet) maak ik me geen zorgen. Je kunt wel zien welke spellen bij mij het meeste worden gespeeld. Halo heeft echt gigantisch veel krasjes! Als dat later veel problemen gaat opleveren dan heeft ms een huge prob! (maar dat zal niet: ik ben super-blij met mijn xbox-je!!)
Zul je zien, is je xbox net weg. KRIJG JE JE REWARD PACK dat zijn pas duistere tijden! Als me dat overkomt flip ik door greetz
SUPER ! Ik heb mijn xbox weer, is maar 2 dagen weggeweest !!! Blijkt het moederbord stuk te zijn. Hop een nieuwe er in en klaar is Microsoft. Prettig zo net voor het weekend
wel, kheb ook n klein probleem ( NEEN nix tusse mn bene) als ik THPS3 speel met 2 mensen, dan ten eerste de controller die in plaats 1 is ingeprikt moet dienen voor player 2, dus de andere controller (in poort 2) is voor pleeyer 1 das ni zo erg, maar dan heb ik met 1 van de 2 voortdurend reverts, zodat em bijna ni vooruit gaat; das wel wreed vervellend, en kheb al geprobeerd van plaats te wissele en zo; terwijl bij halo en DOA3 alles goe ga iemand hulp? en neen ik zit ni op de right trigger te duwen
Gewoon terug naar de winkel brengen. Hou er rekening mee dat de winkel geen nieuwe hoeft te geven, maar dat ze in ieder geval het laten repareren. Trap niet in de voorwaarden die winkels hebben opgesteld, want die tellen niet. Ze moeten gewoon het laten repareren en indien vervangen.
Nieuw idee voor een poll: "heb je al eens problemen gehad met xbox waardoor je hem moest laten herstellen". Weten we meteen hoeveel procent van de bezoekers hier hem al hebben moeten opzenden.
ey ja mijn xbox doet oook errgg vaag. gisteren kreeg ik mijn reward pack binnen, allebei PAL gelukkig........stop ik DOA3 erin, leest ie em niet!!@!@@!!!!! in godsnaam, een gloednieuw spel??? daarna rallisport, deed et eerst ook niet, daarna wel. dus nu zit ik met een doa3 die et niet doet, zo goed als nieuw. daarnaast ligt halo, vol met krassen, die doet et gewoon perfekt hoor!!!! heeft iemand hier een advies waar het aan kan liggen???? spel of console? alvast bedankt ps= hebben jullie ook van die krasjes aan de buitenkant van de cd'tjes???
Lol ik zie de eerste al naar de winkel rennen: help mijn xbox is kapot er komt niets meer op het scherm en het rood lichtje brandt!!!
whaha. En dan ben je je xboxje 2 dagen kwijt en dan is er nix aan de hand. Das echt niet de bedoeling