Waar kan ik een zwart motorpak vinden met xboxlogo's erop................. met motor natuurlijk. Als dit geen reklame is voor de xbox en motorgames dan weet ik het niet meer. Hou me warm aanbevolen voor dit soort stunts. Dit soort dingen worden altijd commercieel uitgemolken. Hier is een woord voor alleen weet ik niet meer hoe dit heet. Begint met een M geloof ik. Het is gewoon goed voor de xbox en xbox-fans. Eigenlijk had ik wel meer verwacht met verkoop van xbox-spullen. Een xbox-wcbril of een xbox-mok. HAHAHAHAHA nu draai ik door.
Echt raar. Mensen lopen wel met levensgrote Nike, Umbro, Spelersshirtjes, band logo's op hun borst maar een Xbox logo is dan weer fanboy? en dan zou je geld toe moeten krijgen? weird..
damn hoge verzendkosten Yo ik heb net mijn order gemaakt. Alleen bij het betalen bleek dat een order van 40 dollar = ongeveer 40 euro denk ik, moest je 60 dollar verzendkosten betalen. Dit is extreem hoog man!!!!! Dus ik heb niks besteld, maar ik geef niet op, ik zal met de diploma uitreiking een Xbox live cap met trui hebben en als dat niet lukt dan komt het nog wel
60 dollar verzendkosten oftewel een bestelling van 40 euro kost je 100 euro? ja dat lijkt me wel erg veel.
www.gwk.nl het is overigens nu de tijd om iets in USA te bestelllen. De Euro staat er weer sterker voor.
Me pa zit nu in Chicago, en heb hem ff gevraagd of hij een XBOX t-shirt voor me mee kan nemen als hij die vind....lekker puh!
over die umbro umbro is toch kleding zelf... ik draag ook geen nike en zo maar tommy hilfiger staat er toch ook gewoon op xbox is geen kleding merk daarom dus.