1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX kleren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the man, 22 mei 2003.

1. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik een zwart motorpak vinden met xboxlogo's erop................. met motor natuurlijk. Als dit geen reklame is voor de xbox en motorgames dan weet ik het niet meer. Hou me warm aanbevolen voor dit soort stunts.

Dit soort dingen worden altijd commercieel uitgemolken. Hier is een woord voor alleen weet ik niet meer hoe dit heet. Begint met een M geloof ik. Het is gewoon goed voor de xbox en xbox-fans. Eigenlijk had ik wel meer verwacht met verkoop van xbox-spullen. Een xbox-wcbril of een xbox-mok. HAHAHAHAHA nu draai ik door.:+ :+ :+

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Echt raar. Mensen lopen wel met levensgrote Nike, Umbro, Spelersshirtjes, band logo's op hun borst maar een Xbox logo is dan weer fanboy? en dan zou je geld toe moeten krijgen? weird..

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik loop ook niet met een levensgroot Nike, Umbro watever logo rond:cool:

4. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat ook niet. Ik heb het op mijn voorhoofd laten tatoeren 8)

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb dit shirtje ooit gekregen tijdens een solicitatie

had de flitz niet aangezet|:-

6. IK NL

IK NL Guest

whahhaaha daar kan je zeker wel 2 keer in.

7. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    damn hoge verzendkosten :mad:

Yo ik heb net mijn order gemaakt. Alleen bij het betalen bleek dat een order van 40 dollar = ongeveer 40 euro denk ik, moest je 60 dollar verzendkosten betalen. Dit is extreem hoog man!!!!!

Dus ik heb niks besteld, maar ik geef niet op, ik zal met de diploma uitreiking een Xbox live cap met trui hebben en als dat niet lukt dan komt het nog wel ;)

8. IK NL

IK NL Guest

60 dollar verzendkosten oftewel een bestelling van 40 euro kost je 100 euro? ja dat lijkt me wel erg veel.

9. johoo_nl

johoo_nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gwk.nl het is overigens nu de tijd om iets in USA te bestelllen. De Euro staat er weer sterker voor.

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Me pa zit nu in Chicago, en heb hem ff gevraagd of hij een XBOX t-shirt voor me mee kan nemen als hij die vind....lekker puh! :9

11. p1m

p1m Guest

over die umbro umbro is toch kleding zelf... ik draag ook geen nike en zo maar tommy hilfiger staat er toch ook gewoon op

xbox is geen kleding merk daarom dus.

Deel Deze Pagina