Net Dark Souls opgehaald in Capelle, stond 51€ op kaartje, bij kassa gewoon 4,97€.. Die medewerker daar was zelf ook verbaasd over de prijs
Ik ben nog naar Dixons in Leeuwarden geweest. Dark Souls Limited Edition voor PS3 daar nog gehaald voor €4,97. Er zat een prijssticker op van €52.97 Kassalederwerker was helemaal verbaast. Verder lag er nog Homefront, Bulletstorm en Enslaved voor xbox en ps3 voor €4,97 en dat was het ook wel zo'n beetje
Dixons wassenaar heeft nog wel het 1 en ander 'in stock' voor 4,97. Net Alan Wake en Dark Souls Limited Edition opgehaald om m'n backlog nog maar wat idioter te maken.
Net Dark Souls LE voor de PS3 gekocht. Soul Calibur V en Transformers: Dark of the Moon voor de 360. Allemaal 4.97. Voor de rest was er echt niks meer, of besteden ze geen moeite aan je aan de telefoon.
Vandaag toch nog Soul Calibur V gekocht in Leeuwarden. Ik had zaterdag Dark souls LE gekocht en twijfelde toen nog over Soul Calibur V Beide voor €4,97 per stuk
HMV* En misschien wel, Game.co.uk had ook zoiets, een ander verhaal though, maar ze verkopen wel weer. Play.com stopt binnenkort ook met het verkopen op 1 Maart.
Heb het idee dat die voorraden voor geen meter kloppen van Dixons, en aantal games zijn volgens de website op voorraad bij een filiaal en dan kom je daar hebben ze niks en het personeel weet ook nergens van helaas.
Dat is nooit anders geweest. Zelf Dark Souls Limited Edition besteld, zou in A'foort op voorraad zijn. Krijg ik 15 minuten later een mailtje dat ie er niet is, en ook niet zal komen.