Ben er effe heen gegaan in Hoorn, gewoon om te kijken wat er nog was. Heb Enslaved nog meegenomen voor 5 euro, meer ook niet.
Misschien moet je kijken bij een Bart Smit, zag een poos terug in Bart Smit Arnhem dat die game nog maar 12,50 kostte als ik het me goed herinner.
Ik voel me toch een beetje verplicht om het voor dixons op te nemen. Zover ik weet kloppen de voorraden van katwijk, leidschendam, leiden, naaldwijk en wassenaar altijd en ik heb nog nooit problemen gehad. Heb 6 games voor 30 euro weten te laden daar in een paar maanden tijd, dat beinvloed wellicht mijn objectiviteit.
Het is gewoon allemaal erg vreemd. Vorige week belde ik Dixons in Groningen speciaal op om te vragen of ze bepaalde games hadden. Nee meneer, die zijn allemaal weg werd me gezegd. Dus ik ging er toch even heen om te kijken wat er nog meer was, zag ik gewoon al die games in de schappen liggen
het verschil is gewoon de winkel zelf; je hebt er met goed personeel, en je hebt er met slecht personeel. Ik sta er eigenlijk nog van te kijken dat die keten nog bestaat. Niet zozeer vanwege het (al dan niet slechte) personeel, maar meer vanwege hun aanbod.....
Die hebben zelf nog hun hele setting veranderd in de winkels. Ik dacht dat daarom de games zo goedkoop waren, omdat ze die proberen af te stoten in de winkel. Alleen nog via de website.
Vandaag Enslaved voor de PS3 en Dark Souls Limited Edition voor de Xbox 360 opgehaald in de Dixons van Heerenveen .
Morgen de Dark Souls Limited Edition ophalen in Utrecht. De medewerkers willen wel dat ik de game morgen op kom halen want anders gaat hij weer de verkoop in vanwege de vraag. Morgen rennen dus.
Dat kan toch wel een mooie actie zijn. Alleen waar moet je de kortingscode invoeren, ik zie dat namelijk nergens staan? [EDIT] Al gevonden, was er te snel langs gegaan.
Black Ops II Care Package voor 99 euro: http://www.bartsmit.com/xbox-360-call-of-duty-black-ops-2-care-package?utm_source=zanox_m4n&utm_medium=affiliate&utm_name=BS&zanpid=1728361025705042944 Ik heb er nog steeds totaal geen interesse in.