http://www.game-card.net/nl/xbox-live/10-xbox-live-12-maanden-gold-54612454.html ow nee, met creditcard vroeg je, dat hebben ze niet
Zo, even Kane & Lynch aangeschaft! lijkt me toch een vette game (Deel 2 heb ik al). Ben benieuwd hoe ''voordelig'' de volgende aanbiedingen zijn, misschien wel MGS HD oppakken of Dead Island
7,50 korting op wehkamp met code VOORJAAR. Je hebt er overigens vrij weinig aan, aangezien je eerst voor 50 euro shit moet kopen.
Bij 2game.com is de game (edit: Tomb Raider) GBP 29,99 (35 euro) inclusief verzending. Nieuwe engelse retailer sinds eind 2012, krijgt goede reviews op trustpilot.
De Special Edition van Max Payne 3 voor 20 euro bij Bart Smit. Alleen via internet te bestellen. Het vreemde is wel dat dit alleen staat aangegeven in de mails en op de homepage. Bij het artikel zelf niet. Heb 'm maar wel besteld en een screenshot gemaakt. Als het niet klopt, gaat ie mooi weer terug.
Re: Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 15] Is die met statue? En ik zie t niet op de homepage Edit: na refreshen zie ik hem. Maar is dus zonder statue
Maar flyer geeft de SE met (overigens lelijke) statue aan. Gewoon maar in bestelling gedaan, als het niet goed is gaat ie terug. Is het hem wel dan heb je een mooie SE.
Re: Xbox 360 Koopjes Spotten [Deel 15] Het kan zijn dat de speciale editie al uitverkocht is. Tapatalk HD
Zoals Fiasco al zei: In de flyer staat ie idd met SE. Ook bij de beschrijving op de homepage staat het volgende: "Nu tijdelijk inclusief S.E. t.w.v. 25 euro"?
Misschien een fout op de website pagina, wat wel regelmatig gebeurd met de Bartsmit website, het kan zijn dat je alleen de SE statue bij de game krijgt die ze een tijdje los hebben verkocht.