Wel gay dat er maar 2 mensen aangeven dat ze hun code hebben ingewisseld van MAW, zeker die lurkers weer Dusja mijn vraag of iemand nog een MAW code heeft, toy soldiers heb ik zat
Thanks! Toy Soldiers: KYG7C-V6G7W-R6797-6VGXC-4Q2KZ Had ik nou maar informatica gekozen geleerd hoe je een scripted loop kan maken met zoiets
Thanks voor de tip iig! Heb dus ook alleen Toy Soldiers kunnen bemachtigen, iemand nog een code voor The Maw? EDIT: Hier nog een code voor Toy Soldiers WQX2V-2CGG9-FTCJ6-PWTCJ-JDH7Z
Heb hier nog een aantal codes voor Toy Soldiers: KT4PY-QYQF6-G79R4-XMRP9-CMWKZ 2334Y-RX97H-K2494-PCCDK-QVGWZ 49R4Y-KX6RG-YTVYP-MTH66-4RHPZ Zelf nog steeds op zoek naar een code voor The Maw mocht iemand die hebben. Graag via PM! EDIT: Graag melden als je bovenstaande codes gebruikt! EDIT 2: En ook de Toy Soldier codes zijn nu op!! Bovenstaand dus enkele van de laatste codes! Graag laten weten dus als je ze gebruikt, wel zo netjes!
Ik heb de onderste gebruikt. Ik heb het net zelf geprobeerd, er staat dat het gelukt is maar ik krijg geen codes .
The Maw was al op en Toy Soldiers is sinds enkele minute ook op, dus vandaar dat je geen code meer krijgt!
Heeft iemand eventueel nog een code van één van deze twee games, graag een PM. Mijn dank zou heel groot zijn!
Ik had me vanochtend aangemeld voor die actie en ik kreeg 2 codes, 1 voor toy soldiers en 1 voor Xbox live. Aangezien goldmembers de code voor Xbox Live niet kunnen gebruiken: Q62MP-HXC3R-YFYV6-HXQPG-CQX69 Oh en laat ff weten als je hem gebruikt of als die het niet meer doet, anders zit iedereen voor lul te typen.
Ik heb alles ingevuld en heb ook een email gekregen. Daar staat in "Your Free Arcade Game Code:" en vervolgens zie ik helemaal niks staan? Iemand nog codes over toevallig via PM (voor de arcade games)? Het liefst voor The Maw.