Sleeping Dogs voor €26,75 @ Zavvi. Awesome prijs voor een awesome game, al gaat ie binnenkort vast nog meer omlaag. En Dragons Dogma voor €21,39
Ik wil best naar Maastricht gaan om voor mensen de game te halen. Tegen een kleine vergoeding uiteraard. Geinteresseerden PM me maar
Iemand die voor €70 bij MM Maastricht voor mij een Halo 4 + 12 maanden live wil halen? Hoor het wel via PM!
Iemand enig idee of dit te vertrouwen is? http://www.zychips.com/buygold-pay.html Zijn anders namelijk wel cheap ass gamerpoints!
Bij de Intertoys webwinkel is de Halo 4 LE ook nog voor 70eu te halen. Woeps! Wrong topic . Naja volgens mij is de LE vrij zeldzaam aan het worden, dus mocht er iemand nog eentje willen via online.
Als weekaanbieding play-asia: Street Fighter X Tekken (Special Edition) voor 17.70 euro ex. verzending. En niet heel erg budget, maar wel redelijke prijs: Halo 4 voor 38.58 euro incl. verzending
Breda en Maastricht sowieso! Ik hoop dat iemand kan bevestigen dat Amsterdam of Eindhoven 'm ook voor €33 verkoopt. Dan ga ik zo meteen even naar of Amsterdam of Eindhoven.