Gister heb ik bij de BS het volgende meegenomen : - maffia 2 (classic) incl. Alle DLC - NBA 2K2012 - sniper ghost Warrior Spec ops the line werd net voor m'n neus weggehaald.... Forza 4 lag er nog, evenals deus ex en dead island
Om een beetje in lijn te blijven met de richtlijnen voor dit topic: 3 = €20 @ Bart Smit http://www.budgetgaming.nl/news/2622.html
? Die lijst is de laatste pagina's al tig keer gepost. Beetje back on topic weer mensen. Koopjes spotten. Bartsmit lijst is inmiddels bekend.
Off topic: BS Gouda Bloemendaal had nog aardig wat liggen, o.a. Darkness II, Witcher II, Maffia II, Battlefield II, TDU II, NFS: The Run, NFS: Shift II, Darksiders.
Watch Dogs: Dedsec Edition op Zavvi.nl €112.49 Als je nog een code hebt gaat er nog wat vanaf. Let wel op dat er nog 10,39 verzendkosten bij komt! Effe voor de duidelijkheid, het gaat om deze editie:
Wat een wonder, 29-4 drie games bij Zavvi besteld, kreeg ik ze de 4e al binnen. Codes werkte deze keer wel, alhoewel ik bij Batman Arkham City GOTY geen extra code ontvangen heb?
Op dee gids staat dat het om de GOTY gaat maar er zit dus geen tweede disc in Mompelt iets dat hij weer genaaid is
Yourgamezone : En wowHD geeft heel de maand mei 20% korting! (Plaatje is klikbaar) Bron : Budgetgaming
Netjes, GTA V voor nog geen 41 euro! Maar je zult m dan wel niet met de release binnen hebben vrees ik.
Wat ik nooit snap is dat ze games die nog moeten komen nu al aanprijzen en deze zelfs voor de release nog 100 x van prijs zijn verandert. Ik koop hem wel gewoon op de nacht zelf bij Saturn want ik had vernomen dat die gaan stunten. Misschien net als BO2 €33 of in die richting. /Mod Dit topic is enkel bedoeld voor het melden van koopjes. Nu is het zo dat je de laatste tijd al meerdere posts hebt geplaatst welke eigenlijk niets bijdragen aan het idee achter deze thread. Gelieve daarom dan ook enkel nog koopjes te posten - Cookie
Ik weet niet of het voorbij is gekomen, maar ga naar www.dixons.nl/actie, meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang een kortingscode van €10 (kleine letters: geldig bij bestelwaarde van €50).