Actie is geldig van maandag 00:00 tot 02:00 en dinsdag van 10:00 tot 22:00 heb ik vernomen. Arena ook maar mee doen dan hé?
MM Arena heeft een besloten nachtopening. Maar (ja er is een maar), je mag alleen naar binnen als je een kaartje hebt. Wat voor kaartje weet ik niet. Ik denk zelf dat je een kaartje van het Launchevent van Call Of Duty Black Ops II moet hebben. Die wordt gehouden in de Heineken music hall (tegenover MM Arena). Wat voor onzin is dat nou weer. Wel jammer, aangezien ik op 10 min loopafstand woon van MM Arena. Dan ga ik maar naar Saturn Amsterdam. Denk sowieso niet dat MM Arena het spel voor 33eu gaat verkopen.
afgelopen week en vorige week bij Saturn assassins creed 3 forza horizon most wanted allemaal 45 euro per stuk.
Ja daar heeft Blammo een hoop centjes voor neergelegd denk ik zo Overigens, Red Dead Redemption GOTY voor €15,08 incl. bij Zavvi.nl met de code ZTIEN Veel goedkoper gaat 'ie niet worden heb ik het idee.
Tekken Tag Tournament 2 voor 29,95 bij Bart Smit! Vanmiddag net zelf opgehaald, en voor die prijs kan ik 'm niet laten liggen.
Medal of Honor: Warfighter 33 euro bij Media Markt Maastricht en Hitman Absolution 49,95 vanaf de release.
Weliswaar geen 360 game, maar wel een leuke aanbieding voor mensen die nog opzoek zijn naar HDMI kabels. 1 AC Ryan HDMI kabel van 1.8 meter voor 3,95 bij ClicktoBuy.nl, voor 3,95 extra krijg je er nog een gold plated kabel bij. Geen verzendkosten.