Dat is behoorlijk naïef, niet? Ieder weldenkend persoon wist dat die prijs gewoon niet klopte, maar het toch probeerde onder het motto 'wie niet waagt, wie niet wint'. Jammer, het feest gaat niet door.
Ze verkopen 1000en artikelen, een fout kan je nooit uitsluiten. Niemand heeft hier schade van geleden. Maar nee, men wil geld zien en er moeten koppen rollen, mensen nemen juridische stappen. Ga werken voor je geld.
Volgens mij word alle geld netjes terug gestort? Probleem is dan toch verholpen of zie ik dit verkeerd? Jullie kunnen zelf ook nagaan, dat 350 euro niet reëel bedrag is tegen andere consumenten. 500,- is de prijs wat Microsoft er voorlopig wilt voor vangen.
Rustig maar, mn punt is alleen dat het gewoon allemaal nogal dom is. Niet per se de fout zelf (dat kan gebeuren), maar gewoon dat ze weer zo vreemd doen als de vorige keer. Ook is het natuurlijk vaag dat niemand nog een persoonlijk op de hoogte is gesteld, en het alleen nog maar op twitter is gezegd.
Jij met je 3 bestellingen niet, maar de helpdesk gebruikt als argument dat er mensen zijn die er gelijk 10 bestelden, dus dat het duidelijk was voor de consument dat het een foutje was. Dat bedoel ik met het verpesten voor anderen. :. Voel je je overigens persoonlijk aangevallen ofzo? Nergens voor nodig namelijk. Het zal me verder ook een worst wezen eerlijk gezegd. Iedereen had kunnen weten dat dit ging gebeuren. Wat ik dan wel verwacht van zo een bedrijf is dat ze het wat beter oppakken dan dat ze nu gedaan hebben.
Dit was jullie reactie toen ter oren kwam dat ik er 3 besteld had, niks over 10 exemplaren hoor. Zonder mijn bestelling van 3 hadden jullie 2en nu een xbox One voor 349,-. Sorry boys.
Mijn excuus als je je persoonlijk aangevallen voelt, was niet echt een nette reactie. Ik vind het niet netjes om er gelijk 3 te bestellen, maar daar houden we het maar bij
Je liet je waarschijnlijk meeslepen door Lethal, die doet een beetje vreemd sinds ik zn ass heb gewhoopt met Gears 3. Back on topic, koopjes: DarknessII 7,80 incl. http://www.gameorder.nl/product-informatie/bg/Games/5026555254663/The-Darkness-2-_-Xbox-360.html
Ik weet het niet, het zijn geen reacties die ik normaal gesproken post. Ik ben normaal gesproken wel wat.... genuanceerder
Aan het woord hersenloze zag ik direct dat de post van Lethal van invloed was op jou reactie. No hard feelings bro
Oke, maar gaat Neckermann nu zelf hun deals annuleren? Wat gebeurd er als ik hem niet annuleer? Krijg ik dan de XBox One sowieso opgestuurd maar moet ik dan 500 euro betalen of kan ik me dan beroepen op het bevestigingsmailtje wat ik gekregen heb waar 349 genoemd wordt? Ik heb voor acceptgiro gekozen uiteraard.
Lijkt mij dat hun het gewoon binnenkort annuleren en dat ze daar nu nog mee bezig zijn. Hetzelfde geldt voor de Bol.com orders.