Tenzij je iets van over de 20 eu koopt (wat je al snel betaald in de categorie Games) dan zijn de verzendkosten gratis
Minimaal €24,95 dus, als je zonder verzendkosten wil zitten. Als je na de kortings-code onder de 2 tientjes duikt, mag je gewoon verzendkosten aftikken.
Hier mijn kortingscode van Bol.com: BM-IUA51-RREIL-12FHY Laat wel ff netjes weten als je m gebruikt hebt! En sorry voor degene die om PM vragen, daar ben ik nu 's ochtends te lui voor
Gebruikt. Thanks. Gelukkig inb4 lurkers, zoals in het PC Koopjes topic. Volgens mij niet. Heb net Heavy Rain besteld met die kortingscodes en heb geen verzendkosten. Dus zo lang het originele product boven de 20 euro zit hoef je geen verzendkosten te betalen.
Je kan ze beter PM'en, want de lurkers zullen hem toch weer overnemen. Moeten jullie ze toch echt kwijt, dan kun je ze altijd naar Modder toe sturen. Kan ik mooi gratis Tomb Raider bestellen.
Thanks! Gebruikt Spiderwick Chronicles voor € 0,08 incl verzenden besteld Was altijd al benieuwd of die game ook maar een beetje leuk is haha!
Kunnen we straks met het nieuwe forum niet zo'n functie krijgen dat je spoilers alleen kunt lezen als je x maanden lid bent/x aantal posts hebt geplaatst?!
Ik heb er nog wel een voor de liefhebber! Was toch al niet van plan om iets te bestellen aangezien al die games zo duur zijn...
Mocht iemand nog een code over hebben, dan hou ik mij graag aanbevolen. Zou er dolgraag eentje willen ontvangen via de PM! Mijn dank is groot
Voor alle Neckermann mensen: Het loopt nog, zie twitter account van de consumentenbond. https://twitter.com/Consumentenbond/status/367934038491021312 Hoeft van mij niet per sé maar ja, als het ze lukt om Neckermann toch te laten uitleveren, mooi meegenomen