Krijg ik toch even een leuk mailtje dat Neckermann de Xbox one toch voor 349 gaat leveren. MITS de levering niet langer duurt dan 3 maanden na de bestelling. Mocht het niet lukken krijgen we en kortingsbon van 35 euro. Dat laatste zal het wel worden aangezien ze er ook in vermelden dat hij pas in 2014 leverbaar zal zijn
Mailtje ook gehad. Deze zin zint me alleen niet zo: Aangezien de Xbox One over drie maanden nog niet leverbaar is, beroep Neckermann zich over drie maanden waarschijnlijk op dit punt en gaat het alsnog niet door. Even afwachten maar...
Zeiden jullie ook voordat we dit mailtje kregen. Ik zou niks zomaar roepen en het is totaal niet triest. Als de Media Markt straks de PS4 ofzo 349 verkoopt gaan jullie zeker ook roepen nee hij moet 400 zijn En anders een tegoedbon van 35, is ook niet niks
Nouja leveren gaan ze hem echt niet voor die prijs hoor... Aan de andere kant: ik heb die bon nu toch nog niet nodig
Ik heb et mailtje nu binnen. Eigenlijk komt het erop neer dat ze em nevernooit gaan leveren aangezien ze 3 maanden hebben. Maar ik vind et wel prima zo, je krijgt toch een cadeaubon van 35 euro.Worst case scenario: 35 euro cadeaubon