Wegens klachten, graag weer koopjes spotten. Ik kwam deze net nog tegen: Pinball FX2 Xbox One voor €0,-. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/Pinball-FX2/0a8f5900-3b9f-4346-ad03-eccbeaa8355a
ik vind die hele store op de xbox one überhaupt niet zo overzichtelijk.. je kan niet echt zoeken op categorie zoals bv. demo's , arcade of trailers. verder wel steeds mooie aanbiedingen voor gold
Volgens mij komt er binnenkort een aparte sectie voor ID@xbox dacht ik. Moet het iets duidelijker maken.
Dacht dat die sectie er al was, keek eergister in de store en kon toen 5 indiegames in 1 sectie vinden dus dat zal het wel al zijn toch?
http://www.amazon.co.uk/Official-Xbox-One-Wireless-Controller/dp/B00CM1KT8S/ref=pd_rhf_gw_p_img_5 Dit is wel cheap toch? 50euro na shipping. Of zijn de import prijzen gewoon hoog van de controllers nu
Ik zie net dat Trails Fusion in de aanbieding was. Als ik nu een Microsoft Gift Card van €15 online koop, kan ik hem dan gewoon downloaden zonder problemen? Heb mijn locatie op Ierland ingesteld. Heb nog nooit iets via marketplace gekocht op de Xbox One. En als ik de locatie in September op Nederland instel, heb ik het spel dan nog wel?
Dan kan je beter op target.com een 15$ (dollar dus) kaartje kopen. Even je regio veranderen naar VS en dan kun je de game zo kopen en downloaden. Daarna kun je gewoon weer terug switchen van regio. Dan heb je hem omgerekend voor een 10'tje ofzo.
Met je 15 euro kaart kan je hem ook kopen bij de US moet je weer een fake adres opzoeken, terwijl je al je ierse account heb.
Als je iets wilt kopen op de 'normale' manier volg dan deze stappen: Zet je xbox op Ierland want dan krijg je alle prijzen in euros te zien. Vervolgens koop je een tegoedkaart bij bijvoorbeeld livecodes.nl Vul de code in op je xbox. Koop met je tegoed dat wat je wilt hebben. Daarna je xbox weer op engeland oid zetten zodat je kinect het gewoon weer doet. Ierland heeft namelijk geen spraakondersteuning.
Niet doen, loop gewoon naar de MM daar kosten ze 55 euro(vrijdag nog een gehaald) edit* Je moet waarschijnlijk wel even de prijs aan laten passen want bij de kassa gaf die gewoon 69 euro aan maar op de site staat 55 dus verkopen ze hem ook voor die prijs aan de kassa.
Nooit geweten Ik kijk eigenlijk nooit op amazon omdat ik het idee heb dat ik wekenlang moet wachten ofzo
Amazon.co.uk rekent toch sinds een jaartje ofzo weer verzendkosten? Voorheen had je altijd een gratis optie, waardoor het voor mij niet meer interessant is om er iets te bestellen....