Ik ben het helemaal met je eens wouter xbox. Halo is helemaal niet zo geweldig als iedereen zegt. Omdat iedereen dat vind hoeven wij dat niet ook te vinden. De jongen geeft gewoon zijn mening zoals ie al zei dus iets minder fel mag wel.
je mag je mening idd hebben, maar aangezien er een kleine groep xboxers is die halo stom vind, moet je hem wel kopen als je het een leuk genre vind.
k maak veel van die opmerkingen omdat er ook zoveel van die kansarme threads zijn. en je zegt et zelf. "kun je beter op tothegame kijken"
Dan moet je ook van die medemensen hebben die jou aardig vinden. AKA vrienden. En als je het dan daar tegen gaat spelen blijft het leuk.
UC is een behoorlijk ander soort spel dan ligt het eraan waar je van houdt maar nightfire is inderdaad een stukkie minder.
Nightfire lijkt me heel wat minder als Halo,maar Unreal Championship is toch wel bijna net zo goed - Halo - Splinter Cell - Unreal Championship - MechAssault - Rallysport Challenge
Omdat in Maart ofzo Xbox LIVE komt. Dan kun je online gamen. VET!!! En omdat Xbox heel wat steviger in de markt ligt dan de Gamecube.
He Rego, Ik heb Halo een keer met zijn vieren gespeeld en na 3 uurtjes waren we het zat! Veel te weinig leuke levels! En jij bent in elk geval niet iemand met wie ik zou willen spelen. AKA jij bent geen vriend
Ik zelf kan blood gulch uren achter elkaar spelen, maar ja jij blijkbaar niet. Maar waarom ben ik niet iemand waar jij mee zou spelen? Je kent me helemaal niet dus watr voor iemand zou ik dan zijn? Trouwens AKA staat voor Also Known As hoe jij het gebruikt het als PS ofzo.