1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox kopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door The Stig, 11 jul 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook al een pal xbox staan maar ik loop me echt kapot te ergeren aan de late releasedata hier, dan kan ik 3 dingen doen te weten:

1: me er aan blijven ergeren en het gewoon accepteren, hier heb ik weinig zin in omdat ik een hekel heb aan ergernissen zejer als er andere oplossingen zijn.

2: Een Enighma chip inbouwen om import games te kunnen spelen, dit vindt ik erg gevaarlijk aangezien ik me xbox kan verzieken en ik denk dat ik de verleiding om gekopieerde games te spelen niet zou kunnen weerstaan maar dit wil ik niet omdat ik dan uit ervaringen van vroeger met de psx bijv. weet dat ik dan elke dag een ander spel speel en zodoende te weinig spelplezier beleef dus blijft de derde optie over.

3:een ntsc xbox naast mijn pal xbox aanschaffen, dit is dus ook wat ik ga doen.

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja jij bent ook rijk:mad:

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon hard en veel werken.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    doe ik ook.
    Maar ik ben jonger en krijg minder dan ik verdien:mad:

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je gaat onregelmatig werken verdient ook erg goed.

6. Radar

Radar Advanced Moo Device

Leuk Bevonden:
    0
    Met een chippie ben je overal vanaf.
    Import spellen spelen en ook switchen tussen NTSC en PAL output.
    Alle problemen opgelost.

Maar ja , dat is allemaal heeeeel illegaal en zeeeer crimineel.
    Mag niet van Bill.

Had Bill niet gewoon de spellen wereldwijd overal gelijkertijd uit kunnen brengen en een PAL<=>NTSC switch erin kunnen hangen????

Dat klinkt bijna als uitlokking!

Ik heb dus een E@#$#%^-X in mijn doos hangen en ik heb niet een illegaal spel, maar ik wil wel regio 1 DVD's en US spellen kunnen spelen.
    Waarom?
    Mijn vrouw is US citizen en zij is heel boos op Bill dat hij landgenoten hun cultureel erfgoed ontneemt.

Heren moderators,
    U begrijpt nu misschien ook wel dat ik dat gemiereneuk over chippies heel erg triest vindt.
    Wanneer ik naar de eerste de beste electroboer ga, koop ik een regiovrije DVD-speler.
    Misschien zou je onderscheid kunnen maken tussen gewoon chippen en illegale software.

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie mijn 2e reden waarom ik dat niet doe.

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je nu al die spellen uit de US hebt die daar over een half jaar pas hier uitkomen moet je straks toch weer net zo lang wachten op een spel? Je loopt alleen een half jaar voor. Ik had dat metde PSX ook. Heb je een spel al maanden uit, komen je vrienden in eens: "kijk es wat wij hebben". Daar is ook geen lol an. En het is peperduur....

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bovendien is het PAL-systeem superieur aan het NTSC-systeem, zeker als de TV ook PAL60 ondersteunt.

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist gaaf want dan kan ik ze vet inmaken met dat spel.

Deel Deze Pagina