1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Kost te veel !

Discussie in 'Algemeen' gestart door LukasXX, 11 mei 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er na een tijdje (jaar of zo, hopelijk minder) ook zo'n platinum versies gaan uitkomen.

En de modchips vervullen me van hoop ;)

2. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    ok, en antwoorden krijg jij!!

antwoord 1.
    Ik ben niet aangewezen om een marktonderzoek en prijzen onderzoek te verrichten. Het enige wat ik doe is heb subjectief(vanuit mijn ogen) te bekijken en de situatie te becritiseren en een oordeel/oplossing te geven. Ik vind dat zus en zo.... dit en dat. Begrijp je? De rest laat ik gewoon over aan deze site en dat magazine!

antwoord 2.
    Mijn broertje heeft een Xbox aangeschaft waar ik simpelweg een graantje van meepik. Zo zit het dus!

3. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 mei 2002
  4. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    awel, ik zou direct een abo nemen, want de demo-disc is eigenlijk het enige wat me intresseert. de rest van het nieuws vind ik hier wel ;)

greetz,
    Nitroke

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het hier mee eens, paar dvd's op abonneren zou zo slecht nog niet wezen.

(eigenlijk heel erg goed)

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan sta ik achter je !! :)
    Peace!! ;)

7. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0

thx!;)

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

of gaan werken ipv heel de dag xboxen

9. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja werken is de oplossing, gewoon een krantenwijk nemen en je verdiend genoeg om per maand twee games te kunnen kopen. En als het je dan nog niet bevalt, verkoop je Xbox en schaf een Gamecube aan.

10. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    stelletje loze mensen!

11. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ??? Het was gewoon een advies hoor...

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik ben het wel eens dat de xboxspellen, en eigenlyk voor elke console, de pryzen van de spellen té hoog liggen...
    Ik weet dat het vroeger ook zo was met de megadrive en gewone nes etc...maar toen waren die pryzen dus ook al te hoog...
    Ik weet dat er nu wel weer mensen zullen gaan roepen dat ik niet zo schraal moet doen, of dat ik een sloeber ben etc, maar dat boeit me weinig...
    net als de pryzen voor muziek-cd's in Nederland, liggen de pryzen voor games te hoog....
    Ik hoop dat microsoft de pryzen dmv de concurrentie/slag zal doen verlagen...net als ze nu met de consoles gedaan hebben...
    Een prys van 50 euro voor goede spellen als Halo en GTA3 etc, dat zou ik een goede prys vinden, aangezien die spellen ook werkelyk een lange levensduur hebben etc....maar de wat mindere games die mogen best omlaag, qua pryzen...

13. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in nederland is alles duur, dat komt ook door de hoge BTW........

14. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar inderdaad, vroeger waren de snes en md games ook al 150 piek, dus eigenlijk met alle inflatie gerekend worden spellen steeds goedkoper!

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Gebruiik aubbb dez ij ipv y want dat is irri/

En ja de pryzen :+zijn te hoog!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat weten we:+

16. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0

de markt is ook veranderd.

17. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Re : Flood
    >wat sloeber...ik kan ook amper wat kopen....ik moet 14 weken >zakgeld krijgen voordat ik een spel kan kopen (5 euro per >week) en dat is toch eigenlijk niet >normaal..._________________
    >Democratie kost een Fortuyn

Moet je maar een baantje nemen (naast School), en gaan werken....ja en let op dat zei zelfs PIM FORTUYN in zijn laatste interview .....dus die zin van Democratie kost een Fortuyn, slaat nergens op want Pimmetje had precies hetzelfde tegen je gezegd....dan kijken of er nog zoveel jongeren op hem wilden stemmen toen ie nog leefde.(off topic)...? :)

Alles is duurder sinds de Euro, en als je het niet kan betalen koop dan een PS2 met modchip of een andere illegaal chip voor je XboX...niet zeuren maar werken...

Laatst bewerkt: 13 mei 2002
  18. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben blij om te horen dat mijn preken en gebeden zijn verhoord.
    prijsen van de software worden nu verdeeld in 3 categoriën.
    49, 59 en 69 euro's.

kijk kijk, het gaat de goede kant uit.

Deel Deze Pagina