1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [xbox] Kuifje (tintin)

Discussie in 'Games' gestart door CountryHarp1970, 27 dec 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Telefonisch is sowieso beter, krijg je gelijk antwoord.
     
  2. CountryHarp1970

    CountryHarp1970 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond even bellen (020-2036606).
    Het schijnt, (dat heb ik ergens gelezen), dat deze hapering te maken heeft met Xbox Live. Zodra de live verbiding wordt verbroken voordat je het spel gaat spelen, gaat het zonder haperen of vastlopers, maar dat lijkt mij geen goede optie.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je zou als tijdelijke oplossing je netwerkverbinding kunnen uitschakelen en kijken of het dan werkt. Als dat werkt even off-line gamen tot er een update komt van Ubisoft.
     
  4. CountryHarp1970

    CountryHarp1970 Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond 2x gebeld met de helpdesk van xbox.
    Na de eerste keer werd er verteld dat de chache geheugen geleegt moest worden, waarna mij zoontje voor ongeveer een half uurtje kon spelen voordat het spel wederom weer vast liep.
    Na een tweede keer bellen kwam het niet dat de hardeschijf eruit moet om te kijken of het spel dan nog vast loopt.
    Als dan het spel blijft draaien ligt het aan de hardeschijf en zo niet, moet de xbox ter reparatie aangeboden worden voor weet ik veel wat.
    Raar verhaal.........
    Ik wil best even die HDD eruit halen om te kijken maar verder ga ik niet, de xbox is net een jaartje oud en de overige spellen (20x) doen het gewoon.
    Anders dan neem ik het voorstel van Fardo ten goede en gaan we dat maar even proberen totdat......
    Overigens wel vreemd, dat een spel wat vanaf maand 6 of 7 van 2011 te koop is, nu nog steeds geen patch heeft om te downloaden. Slechte zaak van Ubisoft.
     
  5. denv

    denv Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic gaat over iets anders maar kon even geen ander topic over deze game vinden.
    Ik ben nu bezig met alle collectibles verzamelen in Tintin & Haddock mode.

    Ik zit nu in Chapter 10 - The Tracks In The Desert.
    Dat is een level op een motor.

    Probleem is, ik heb nu al meerdere keren (heel langzaam zelfs) door het level heen gereden, maar kan het compas nergens vinden.
    Iemand enig idee waar die zit?

    Veel video-guides zijn er helaas niet te vinden van deze game...
     

Deel Deze Pagina