1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox L!ve Counter Strike spelers gezocht!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iOcat, 12 apr 2005.

1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb CS ook, speel hem niet zit nog in het plastic. Maar als er meer nl'ers online komen wil ik best wel een keer spelen.

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde..

Heb je de game kortgeleden opgestart? Want als er maar 5 servers online zijn, is het de aanschaf wellicht niet waard, aangezien ik niet met domme bots ga spelen ;)

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game niet meer, vond het in de tijd dat ik het had, al te weinig servers (kon nooit de map spelen die ik wilde) en te weinig hollanders, nu zal het alleen nog maar erger zijn denk ik...

4. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben hem ook gekocht (mijn zoon en ik) .. zijn nu aan het trainen. Zo te zien kunnen we de game opnieuw leven inblazen.

Dat verdient deze klassieker toch echt wel. :cool:

5. DonScorpion

DonScorpion Guest

JAJAJAJA, er zijn altijd wel mensen online op counterstrike en zoals jij weet nicos....ik, lodish, jjs2, baseball, redieredfighter, rickse tragicthorsten, I bahamut I, NeMoMeLiorEst en nog een hoop anderen spelen de game steeds vaker.

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Counter Strike > Halo 2

Op het moment in elk geval. Gisteren weer begonnen met spelen. Gaat al redelijk goed. Viel me op dat er nog zoveel mensen online waren.

7. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we vanavond afspreken om te gaan fraggen met CS in een server?

Ik heb het spel nu ongeveer 1 maand (heb mijn Xbox 2 maanden ongeveer) en heb Counterstrike nog niet zo heel veel gespeeld, maar dat vooral omdat ik vaak zo vreselijk hard geownd wordt O-) .

Maar het lijkt me wel leuk om met wat Nederlanders te spelen en misschien dat jullie mij en anderen die het nodig hebben wat tips kunnen geven _O_ .

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    lijk cs beetje op rainbowsix? want dat kan ik wel redelijk.

Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Counter strike is meer arcade, Rainbow Six is meer realisme.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Is cool wil hem eigenlijk ook wel ff een keer spelen. Meestal is het gewoon halo 2 die ik er standaard inschuif, maar ik wil ook wel ff cs proberen. (ben bang dat ik wel hard wordt afgeslacht).

11. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    Q:is deze game echt zijn 20 euries waard?...ben van plan het nl te gaan kopen>!
    Q: zijn er veel ''cheaters''>?
    Q:dit spel staat in de top 10 live games op xbox.nl? zijn er echt zo veel servers of niet?
    greetz

12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Hij is het geld waard ja veel plezier heb je eraan
    Neeh niet egt veel cheaters tenminste ik heb er nooit veel gezien
    En ja er zijn altijd rond de 15 servers minimaal

13. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker waard

Geen cheaters, wel leavers en Restarters

Ja, zeker veel servers

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel het nog regelmatig CS op xbox. Hij is natuurlijk meesterlijk online. En nooit cheaters en veel maps (en goede ook). Hij is alleen wel wat minder zonder live. Tegen bots is op het begin wel leuk maar Cs hoort eigenlijk online :) en tegen bots is het wat minder. De bots zijn wel goed. :D Je kan trouwens ook online tegen bots samen met menselijke spelers. Maar als er hier iemand nog CS speelt. Laat het ff weten of voeg me ff toe op live :)

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook via een deal binnen. Ik kom snel eens bij jullie kijken :)

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb m ook alleen weinig peops die um nog spelen. Voeg me maar toe al heb je zin in een potje knallen.

17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Is goed ik voeg je wel een keer toe alleen die jaywalker daar moet je niet mee spelen dat is een cheater

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iemand vanavond zin in een potje cs?

19. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Als ik niet op stap ga dn meld ik je aan en doen we een paar potten mijn headset is alleen wel stuk

20. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat restarter shite dan? zeg maar dat ze gewoon de game op nieuw doen en dan geen punten verliezen?--> zou het spel ook wel wille hebbe maar kheb geen geld op dit momento
    *btw met welk spel vergelijken jullie de gameplay? is het net zo goed als halo 2 op live? ofzo?

Laatst bewerkt: 1 aug 2005

Deel Deze Pagina