Ik heb CS ook, speel hem niet zit nog in het plastic. Maar als er meer nl'ers online komen wil ik best wel een keer spelen.
Zonde.. Heb je de game kortgeleden opgestart? Want als er maar 5 servers online zijn, is het de aanschaf wellicht niet waard, aangezien ik niet met domme bots ga spelen
ik heb de game niet meer, vond het in de tijd dat ik het had, al te weinig servers (kon nooit de map spelen die ik wilde) en te weinig hollanders, nu zal het alleen nog maar erger zijn denk ik...
Wij hebben hem ook gekocht (mijn zoon en ik) .. zijn nu aan het trainen. Zo te zien kunnen we de game opnieuw leven inblazen. Dat verdient deze klassieker toch echt wel.
JAJAJAJA, er zijn altijd wel mensen online op counterstrike en zoals jij weet nicos....ik, lodish, jjs2, baseball, redieredfighter, rickse tragicthorsten, I bahamut I, NeMoMeLiorEst en nog een hoop anderen spelen de game steeds vaker.
Counter Strike > Halo 2 Op het moment in elk geval. Gisteren weer begonnen met spelen. Gaat al redelijk goed. Viel me op dat er nog zoveel mensen online waren.
Misschien kunnen we vanavond afspreken om te gaan fraggen met CS in een server? Ik heb het spel nu ongeveer 1 maand (heb mijn Xbox 2 maanden ongeveer) en heb Counterstrike nog niet zo heel veel gespeeld, maar dat vooral omdat ik vaak zo vreselijk hard geownd wordt . Maar het lijkt me wel leuk om met wat Nederlanders te spelen en misschien dat jullie mij en anderen die het nodig hebben wat tips kunnen geven .
Is cool wil hem eigenlijk ook wel ff een keer spelen. Meestal is het gewoon halo 2 die ik er standaard inschuif, maar ik wil ook wel ff cs proberen. (ben bang dat ik wel hard wordt afgeslacht).
Q:is deze game echt zijn 20 euries waard?...ben van plan het nl te gaan kopen>! Q: zijn er veel ''cheaters''>? Q:dit spel staat in de top 10 live games op xbox.nl? zijn er echt zo veel servers of niet? greetz
Hij is het geld waard ja veel plezier heb je eraan Neeh niet egt veel cheaters tenminste ik heb er nooit veel gezien En ja er zijn altijd rond de 15 servers minimaal
Ik speel het nog regelmatig CS op xbox. Hij is natuurlijk meesterlijk online. En nooit cheaters en veel maps (en goede ook). Hij is alleen wel wat minder zonder live. Tegen bots is op het begin wel leuk maar Cs hoort eigenlijk online en tegen bots is het wat minder. De bots zijn wel goed. Je kan trouwens ook online tegen bots samen met menselijke spelers. Maar als er hier iemand nog CS speelt. Laat het ff weten of voeg me ff toe op live
Heb m ook alleen weinig peops die um nog spelen. Voeg me maar toe al heb je zin in een potje knallen.
Is goed ik voeg je wel een keer toe alleen die jaywalker daar moet je niet mee spelen dat is een cheater
wat is dat restarter shite dan? zeg maar dat ze gewoon de game op nieuw doen en dan geen punten verliezen?--> zou het spel ook wel wille hebbe maar kheb geen geld op dit momento *btw met welk spel vergelijken jullie de gameplay? is het net zo goed als halo 2 op live? ofzo?