1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox L!ve Counter Strike spelers gezocht!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iOcat, 12 apr 2005.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee counterstrike is wel wat anders dan Halo 2. Behalfe dan dat het een FPS is is de online gameplay wel wat anders. Je hebt maar 2 game modes en dat ligt aan de maps welke dat is. Bijvoorbeeld bij de Map De_Dust is het gewoon Terroristen die de bom moeten planten en de Counter Terroristen die het tegen moeten houden. Maar het draait niet helemaal om de bom planten eigenlijk is het gewoon deathmatch. Ik vergelijk het spel eigenlijk met niks. Want Counterstrike blijft eigenlijk een soort mod. Ook op xbox. Geen single player, geen uitgebreide modes. Gewoon heel erg verslavend. :D

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    En het mooiste eraan is dat je niet respawnt (wat af en toe ook irritant kan zijn) tot het einde van de ronde dus als een team helemaaql dood is of de bom is ontploft of als de hostages zijn gered hierdoor krijgt alles extra spanning en ren je niet zo snel een hoekje om :D

3. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    tis meer dat ik zit te twijfelen tussen counter strike te kopen of burnout 3 of gewoon wachten tot r6 lockdown uitkomt of burnout revenge........maar als het zo goed is al jullie zeggen
    *btw ik ga dan ook alleen maar voor de online play voor al deze games

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    heb je xbox-live koop dan cs want op burnout zit bijna geen volk en veel lag

5. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    jah want ik speel nogal veel live want ik heb nogal vaak het probleem dat ik die games in een dag of 2 gewoon uitgespeeld heb,en dan kan ik nog met bv halo op live gaan en daar iedereen kapot knalle daarom heb ik graag live op een spel zitte -->dan ga ik maar voor counter strike denk c ya there:p

6. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Hveel bots kan je maximaal in de single player doen?
    hoeveel vs hoeveel is het dan?

Deel Deze Pagina