Ik zal het allemaal nog een keer duidelijk uitleggen:
-Blood Gulch wordt gespeeld zonder restricties, er ligt namelijk maar een bazook in de map (in het midden,dus moeilijker te krijgen). BG vinden de meeste mensen het leukst, dus spelen ze die... Veel mensen kennen maps als Derelict enz. niet goed...
-Sidewinder spelen we zonder rockets, omdat het wapen veel te makkelijk te krijgen is (easy teleporters). We spelen al sinds het uitkomen van Halo op deze manier sidewinder met vrienden, en dit vinden we veel leuker dan met bazookas

, de mensen die hier aan meedoen zijn dan ook bijna allemaal locals.
@ tom_klp: ik wil best mijn lan verbeteren aande hand van opbouwende kritiek (zoals jij die geeft), maar er wordt gewoon vaak keihard gereageerd met "sidewinder zuigt, deze lan zuigt, jullie zijn losers"... Daar heb ik niks aan

, ga zelf maar eens een lan organiseren waarbij je het zo eerlijk mogelijk wilt maken door een goede poule indeling (daarom spelen we dus slechts twee maps, in plaats van alle maps, voor een zo eerlijk mogelijk verloop vande lan)
Ik hoop alles zo een beetje duidelijk uitgelegd te hebben, en ook hoop ikdat mensen een beetje nadenken voordat ze reageren opde manier die hiervoor nogal eens gedaan is...
_0/
Klik om te vergroten...