[XOne] Xbox LAN Emmeloord, 64 mensen, 16 clans!

Discussie in 'Games' gestart door mark-jansen, 1 sep 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hé? Had ik ook laatst met mijn LAN in Limburg, egt zielig hoe zo'n "Ness" dan gaat reageren...

2. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar je zoekt zo ongeveer de kutste maps eruit. En dan ook nog geen rocket in SIDEWINDER??? |:- |:-

Ooit weleens geprobeerd om bijvoorbeeld CTF wizard, CTF Battle Creek, CTF Damnation, CTF Longest, CTF Hang 'Em High of CTF Derelict te spelen? Op die maps heb je veel meer actie en minder last van campers met een sniper die op 10x zoom afstand beetje spawn kills zitten te maken. Sowieso heb je veel meer skills nodig voor sniper op kleine maps.

Daarbovenop nog eens, geen rocket? Hoezo zou de rocket voor noobs zijn, het is het meest krachtige wapen in het spel. En is dus belangrijk om hem op te pakken, geeft een beetje extra tactiek in je spel. Zelfde geldt voor power ups.

Maargoed, als je er dan echt een noob-toernooi van wilt maken, mij best. :{

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Hier sluit ik me wel bij aan. Als je geen rocket mag gebruiken in sidewinder kan je veels te makkelijk weg gaan met de vlag.

4. tom_klp

tom_klp Sarcasm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    sidewinder is gewoon compleet slecht imo. :)

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het is de slechtste map in halo.... _0/

Maar SCK komt wel even langs om wat Halo lessen te geven :+

Wat zijn de begin tijden trouwens? Mischien kan ik helaas niet komen ivm werk. Graag snel reactie.

Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  6. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, dat is allemaal een beetje slecht onderbouwde kritiek gebaseed op eigen mening O-)...

Hang em high is trouwens puur oneerlijk in ctf, maar goed hier ga ik verder niet op in.

@sostic: uve got pm...

7. Nozzman

Nozzman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TE eng een lan gaan houden met alleen BG en SW

Niet echt leuk lijkt mij , je kan beter Damnation CTF doen is wel leuker dan heel de dag Spawn kills gaan maken met sniper ( niet met rocket want die mag je niet "oppakken" 8) )
    Veel plezier 8) 8)

Owja en HeH is helemaal niet zo oneerlijk alleen als je het spel niet zo goed kent lijkt dat zo :{

8. tom_klp

tom_klp Sarcasm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    Hang 'Em High, dat is zeker geen slecht CTF level. Blauwe basis heeft inderdaad voordeel, maar er zijn ook genoeg truckjes om vanaf rood te scoren. HEH wordt trouwens ook op de meeste grote toernooien in Amerika gespeeld (AGP en MLG). Maargoed, van mij mag hij eruit blijven. :confused: Wat is er dan mis met de andere maps? Geen voertuigen ofzo??? :confused:

Oh en die kritiek op het niet oppakken van de rocket launcher, dat vind jij slecht onderbouwd? Het lijkt me vrij logisch dat je een rocket mag gebruiken met 4v4 CTF in zo'n ontzettend groot level. Als het nou 1v1 was in prisoner, dan kan ik het begrijpen, omdat je begin spawn dan belangrijk is voor de winst. Maar dit is gewoon bullshit. :confused: Een rocket is alleen maar supergoed in close combat situaties, lijkt me niet dat je die alleen maar hebt in een veld als Sidewinder he?

Ik vind het vreemd om een LAN te organiseren en dan maar 2 maps van een spel te gebruiken. Als jij verder niet in wilt gaan op tips om je LAN te verbeteren... mij best.

Have fun. |:-

9. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het allemaal nog een keer duidelijk uitleggen:

-Blood Gulch wordt gespeeld zonder restricties, er ligt namelijk maar een bazook in de map (in het midden,dus moeilijker te krijgen). BG vinden de meeste mensen het leukst, dus spelen ze die... Veel mensen kennen maps als Derelict enz. niet goed...
    -Sidewinder spelen we zonder rockets, omdat het wapen veel te makkelijk te krijgen is (easy teleporters). We spelen al sinds het uitkomen van Halo op deze manier sidewinder met vrienden, en dit vinden we veel leuker dan met bazookas :), de mensen die hier aan meedoen zijn dan ook bijna allemaal locals.

@ tom_klp: ik wil best mijn lan verbeteren aande hand van opbouwende kritiek (zoals jij die geeft), maar er wordt gewoon vaak keihard gereageerd met "sidewinder zuigt, deze lan zuigt, jullie zijn losers"... Daar heb ik niks aan :confused: , ga zelf maar eens een lan organiseren waarbij je het zo eerlijk mogelijk wilt maken door een goede poule indeling (daarom spelen we dus slechts twee maps, in plaats van alle maps, voor een zo eerlijk mogelijk verloop vande lan)

Ik hoop alles zo een beetje duidelijk uitgelegd te hebben, en ook hoop ikdat mensen een beetje nadenken voordat ze reageren opde manier die hiervoor nogal eens gedaan is...

_0/

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat je mischien niet weet is dat de rocket launcher een van de belangrijkere wapens in sidewinder is, anders kan je gewoon te makkelijk wegrijden met de hog en scoren. Om een potje leuk te maken zou je toch maar beter die rocket wel laten gebruiken. Iedereen heeft net zoveel kans om die rocket op te pakken. De rocket verbieden op SW vind ik toch echt een beetje flauw.

11. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nouja, als je er echt niet overheen kunt komen dan moet je maar Blood Gulch gaan spelen ;)

@Sostic: ik heb nog geen reply van je gehad, doe je met je clan nog mee?

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik weet het niet of de andere nog wel willen, ik weet ook niet zeker of ik wel kan ivm werk.

13. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    owke, dan hoor ikhet nog wel... Zou je er wel een beetje tempo achter willen zetten, omdat we nu aan de gang gaan met de poule-indelingen enzo :+

_0/

14. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, er zijn nu 12 clans aangemeld, er kunnen nog 4 clans meedoen... Als je nog twijfeld.... Is dit je kans.... :+

_0/

15. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van hoe laat tot hoe laat is deze LAN? er is een kans dat we met z'n 4en kunnen komen.

16. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kaneda: ik heb je ff pm gestuurd...

17. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    *trapt... _0/

18. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb nu 15 clans (=60 mensen), er kan dus nog één clan bij! Meld je dus snel aan!

Deel Deze Pagina