Kunnen we Microsoft niet strikken omdat dit dan de eerste officiele lan party in nederland word met de xbox! Meschien dat Bill wat xboxen uitleent of wat tv`s Ennem we moeten dan wel ervoor zorgen dat nederlandse xbox magazines een reportage gaan maken van de party
Ja we kunnen het altijd proberen, probleem is ; Ik denk niet dat MS leuk gaat sponsoren omdat wij met 40/50 man willen LANnen, dan moet je echt naar een groter aantal toe.. kost ook meer centjes
Missch. dat dat wel lukt eind zomervakantie, hopelijk veel meer youngsters een doos gekocht. Anyways, ik ben d'r ook bij.Groot of klein. M'n tv weegt 80 kilo, dus die gaat niet mee. Ga wel gametv'tje scoren, missch. heb ik die dan al. Maarreh...meerdere dagen? Dat hoeft voor mij persoonlijk weer niet.(gezin, druk, bla bla bla)
Dat is wel relaxed..hoe bepaal je dan wie er op de beamer mag? Als je bijv een contest houdt dan zou het wel kewl zijn om de finalisten op de twee beamers te laten spelen
is misschien handig om de score op bij te houden, want op een lan te gamen op een beamer lijkt me wat lastig, de hele zaal ziet waar je zit te sniperen
Relakst. Kunnen we nog beetje oefenen + missch. zijn er dan weer wat nieuwe toffe multiplayers voorbij gekomen. Lijkt me knappe tijd. + meer xdozers tegen die tijd.