1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LAN ; Ideeeen, plannen, hulp nodig :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 8 apr 2002.

1. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst even de basic dingen (locatie en datum) en hoelang wordt het? daarna kun je en soort invetaris op maken wat je allemaal nodig hebt en dat kun je veel makklijker regelen.
    je moet zekerheid hebben komen al die mensen echt of zijn ze dan op vakantie?een lan van 8 man is simple kan je in de zelfde kamer houden en heb je weinig nodig soms deden ik en mn vrienden dat wel eens met perfect dark voor de n64! wat je wil is 30 40 man ! hier bij komt veel meer werk bij en is het organisatorisch veel meer stress denk wel waar je aan begint voordat je gaat reserveren zijn je plannen waterdicht kan het niet fout gaan pas als je die zekerheid heb doorzetten anders uitstellen zodat je wat meer tijd hebt etc.

2. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    ZHHOOOOOOO IK KOM OOK heb ervaaring met netwerks op groot schaal zeg maar Unix Lotus nuts Winxp :p heheheh man ik kom kom kom wie moet ik dood maaken }:] (moet ik die Alphazel koud maaken) ;) }:] heheh ik kom geen probleem :p zeg maar wat ik moet doen

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    bring it onnnnnn.....

voedsel en drank? Ook dat is minstens zo belangrijk

4. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    10kraate red bull genoeg gozer :D

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Red Bull is veel te duur man, je hebt veel goedkopere zooi dat even lekker is en even goed werkt

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Koffie?:p

7. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    neen, een of andere energy drank in een blikje is hetzelfde als redbull maar goedkoper :9

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bullit ofzo?

9. combat_evolved

combat_evolved ChoppeR

Leuk Bevonden:
    0
    heyz ik ben ook bezig zoiets als dit te organizeren misschien kunnen we de handen ineen slaan en er een echt grote party van maken?misschien wel een sponsored event ofzo...... zoek me maar effe op op msn x_rob_@hotmail.com

10. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    eehh bedoel je dit :p
    jah ik weet het was net waker en ging gelijk ff een foto maaken deze red bull clone is 2x sterker dan red bul kost allen maar 35€ cent en ik wil er wel dan 15 kratten van koopen is geen probleem je kan al 3 kratten dat is 3 kratten van 24blikjes dus 1 krat is 24 blikjes ant wat voor 25€ kan je dus 3 kratten koopen :p ik wil wel mee doen zeg maar hoe ik drink dit heel veel heb laats nog 20 kratten gekocht hhmmmm :p he cool kast zit er vool me dus zeg maar

Laatst bewerkt: 18 apr 2002
  11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    In Red Bull hoort Wodka. (*)

Kijken of je dan nog zo goed bent in Halo!

(*) In alle Red Bull "klonen" trouwens ook!

12. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    }:] }:] }:] lekker een biertje achter neemen kijken of je dan nog kan loopen;)

-P.s- heeft iemand all gemerkt dat je geen post status heb of hoe veel je gepost heb vreemd he ?:confused:

Laatst bewerkt: 19 apr 2002
  13. Rookstar

Rookstar X-perienced gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat allemaal weer een gezeik om niks. Drank enzo is bijzaak.

Eerst een concrete datum en lokatie aub. Verder dan inventariseren hoeveel mensen er komen en hoeveel xboxxen er meegenomen worden (je kunt met 4 mensen op 1 box, dus er kunnen ook mensen zonder xbox komen). Natuurlijk ook niet vergeten dat er genoeg tv's moeten zijn. Dan moet er gekeken worden of de stroomvoorziening voldoende is (anders moet er een generator geregeld worden).

Daarna pas verder kijken.

14. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Op een 72cm tv misschien, maar niet op een 37cm tvtje hoor!

15. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies;)

16. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil ook graag even aandacht voor het rook dan wel niet-rook beleid op dit soort LAN parties.

Ik kan namelijk niet tegen sigarettenrook (en ik heb ook geen zin in longcanker o.i.d.)

(met een c, anders staan er allemaal sterretjes in plaats van het woord)

Hoe denken jullie hierover?

:confused:

17. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Volledig mee eens. Ik wil ook niet dat mijn Xdoos naar tabak gaat ruiken na een LAN party. En mijn longen houd ik liever gezond!:D

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet hoe het geregeld is op andere LAN partys, maar denk dat we de zaal dan moeten indelen ofzo.. en goede ventilatie, en anders, tsja niet zeuren. Bij ons thuis wortd er ook niet gerookt en kan me er ook behoorlijk aanstoren, en ik verwacht niet na een lan party flinke longcanker te krijgen :)

19. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Het spul heet Golden Power. Wij noemen het ook wel Golden Shower :eek: . Het lijkt er ook nog op als je het in een glas giet hehehehehehe. Bwahaaaaahhhhhhh!

20. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    zoals je boofen ziet zie je mij met een golden power blikje ik koop er alltijd 6 kraaten van hhhmm :p

Deel Deze Pagina