Niet zeuren en BUITEN roken bedoel je hopelijk?!! Bedoel je dat je je stoort aan wel-roken of aan niet-roken? Ik verwacht ook niet een flinke long************************************ te krijgen omdat ik er van uit ga dat de mede lanners niet asociaal zijn en rekening houden met hun niet-rokende medemens die niet alleen geen longcanker wil krijgen, de rook ontzettend vind stinken, maar er ook gewoon niet tegen kan. Een stinkende Xbox wil ik ook niet. Dat roken slecht voor jezelf en je omgeving is, is 100% bewezen, daar hoef je dus niet over te discussiëren. Dat rook stinkt is mijn mening. MAar ook de mening van vele anderen. Ik kan me namelijk bijzonder irriteren aan de asociale achterbakse simpele verslaafde ideeën van rokers die dan zeggen "niet zeuren" en gewoon gaan roken. Ze denken dat roken algemeen geaccepteerd is omdat ze nu eenmaal niet zonder kunnen. Ik zal ze vertellen dat roken NIET algemeen geaccepteerd wordt en dat ze hun achterbakse persoonlijkheid erg duidelijk laten merken aan niet-rokers door gewoon te roken terwijl er gevraagd is om dat niet te doen. Dat soort rokers kom je namelijk erg vaak tegen. Zo, nu weten jullie denk ik wel hoe ik over roken denk?!
Wat een gezemel, als ik niet kan roken kom ik niet. En als ik een goede locatie regel, hebben jullie allemaal pech gehad.
Ik stoor me aan rokers, naja ligt eraan wat er gerookt wordt, van de ene zooi merk ik niks, en de andere loop ik hoestend en proestend weg Ik denk dat er dan een duidelijke afspraak gemaakt moet worden over het roken..
heheh welke shit we kunnen ook een water pijp doen ik neem er wel ene mee je ruikt nisk allen die vete fruit guer hhmmm lekker waut kan je mee smoke en xbox speelen
Jezus, wat een slap gelul geen woorden maar daden. Hier volgende week meer over en geloof mij dit wordt crazy.
ik mag dan wel roken maar ik vind dat anderen daar niet de dupe van mogen worden.als je met ze allen in een ruimte zit waar een paar mesne zitten te roken staat het er zo blauw.Ik ben bereid om gewoon ff naar buiten te gaan, je komt tenslotte naar zon lan om te gamen niet om veel te paffen
Rokers mogen iig geen voorrang krijgen boven niet- of anti-rokers.. roken is slecht voor je, dus dat doe je maar ergens anders
en een water Pijp doe je saamen met je mede xboxers hehehe lekker een water pijp saamen smoke en xboxen er kan niks beters
nu is dat roken wel weer duidelijk. Er is nog iets anders dat je kan doen met je mede xboxers, samen op een xbox spelen. Als nou de helft van de mensen een xbox mee neemt en de andere helft een tv. En het meenemen van een tv is al minder werk als je je xbox niet mee hooft te nemen. p.s. ik zou niet met meer als 2 mensen op een xbox gaan. of vinden jullie dit een lomp idee?
Jah dat kan kan je met zijn 8 of 20 of 40 smoke allen heb je wle een 10/100Mbits hub nodig anders kan je bijna niks smoke lekker hhmmm
Lekker man! Ik rook zelf niet,maar een enkele keer de waterpijp (met wat stuf natuurlijk) is toch wel heel erruhg lekker Heb hem zelf ook nog thuis staan......moet deze snel weer eens gebruiken Met z`n allen aan de pijp is net zo fun als met z`n allen Haloen.
Party Over het verhaal van de TV..... Er is op de markt een apparaat dat je je XBOX kunt aansluiten op een monitor.... Dus als dat makkelijker is kun je die hier bestellen www.hotbit.nl , ze sturen het ook op via de post........mail me maar als het zo ver is Dit is de omschrijving...... Xbox VGA Box Sluit je Xbox aan op een VGA monitor voor veel scherper beeld Je kan de Console en PC tegelijk aansluiten Automatische PAL/NTSC detectie
maar dan moet iedereen tog nog zijn monitor mee nemen, is mishcien wel kleiner maar tog nog aardig wat om mee te slepn lijkt mij. en dan willen een heleboel mensen ook gelijk hun pc meenemen denk en dan is het nog mee menemen