Afijn, lets get bèk toe de pojnt... Laten we er even van uit gaan dat er wel een groep van 30/40 mensen te vinden zijn die zo gek zijn om een box en TV mee te slepen. (En die zijn best te vinden. In deze thread staan er al een zootje, en met wat meer publiciteit gaat dat echt wel lukken. Ik ben iig van de partij!) Lieve xboxworld-mensen-die-uiteindelijk-toch-het-zware-organisatorisch-werk-op-zich-zullen-moeten-nemen, hoe staat het met de Xbox LAN? Is de XbW-crew meeting al geweest? Zijn er sowieso al concrete plannen? Er wordt op zich wel positief op gereageerd toch?
Ja, ik denk dat jullie maar eens wat moeten plannen/regelen....want ik weet niet wanneer jullie die xbox lan willen houden..maar de vakantie komt er al bijna aan...en dan moet het wel rond zijn lijkt mij... ik kan i.i.g. wel een tvtje mee nemen....heeeeel misschien een projector....
Xbox LAN is opgeschort.. Alleen HALO vinden we ook iets te weinig, er is nog wel 1 mogelijkheid die we nu aan het bekijken zijn..
Wat bedoel je daarmee? Met THPS kan je toch ook lekker lannen of niet soms? Okee maximaal met 4 tegelijk, maar dat maakt toch niet uit? Kan je alsnog wel leuke toernooitjes mee opzetten. Maarja dat opschorten maakt niet uit hoor, ik kom toch wel, en als het in augustus georganiseerd zou worden zou ik toch op vakantie geweest zijn... ]:-