1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    jaja, {BIO}CULKE zou kijken of hij iets kan regelen... anders moet ik ff naar boels toe...
    Boels verhuurd bijna alles!!! _O_
    Of een vriend van mn klas... :{ mh, kijk es, ik ga alvast kijken voort geval Culke niks kan regelen... *)

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan natuurlijk nu niet voor iedereen spreken, maar ik en StealthRam zijn bereid om 7,50 als entreeprijs te betalen. Als jij extra kosten moet maken voor verhuur ofzo, zouden we met z'n allen bij moeten springen. Jij moet het natuurlijk ook nog leuk zat vinden om volgende keer weer een lan te organiseren maar als je dadelijk 50 euro bij moet betalen, doe je dat natuurlijk niet nog een keer. Zie maar en probeer zoveel mogelijk dingen alvast vast te stellen, des te minder geregel net voor de lan (dan gaat het altijd mis).

Voor de rest vind ik dat het prima gaat en hebben ik en StealthRam veel zin in zaterdag.

3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Keej, is super aardig, maar de vader van Xenon's vriendin zou ons MISSCHIEN nog een grote hub kunnen uitlenen...
    ik zit alleen met de zaalverhuur, ik hoop niet dat er mensen nog gaan afzeggen, daalik zouden we misschien nog moeten bijleggen, maar ik probeer dat t niet zover komt. en denk ik eerlijk ook niet egt.
    16 man is denk ik niet onmogelijk... Moet toch wel lukken....

Ik als organizator heb 20€ voor de lan over... 50€ zou idd wat veel zijn... ;)

Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou inderdaad heel erg goed uitkomen, die grote hub.

Maar ik zat net even te denken (doe ik niet vaak, dus geniet er maar van wanneer ik dat doe :D ): Stel je maakt er een jaarlijk/halfjaarlijks (van mij part maandelijks) event van. Je maakt een site en plaatst er de foto's op van de vorige lan('s), zo krijg je langzaamaan een beetje vaste aanhang van mensen die de vorige keer kwamen en die de volgende keer zeker weer van de partij willen zijn. Je oom zal het ook niet vervelend vinden om de zaal uit te lenen, mits wij er goed mee omgaan. Na een paar keer een lan te hebben gehouden krijg je langzaamaan naamsbekendheid, er ontstaat mond tot mond reclame (en mensen die hun vrienden/vriendinnen er mee naartoe nemen) en zal al snel het aantal deelnemers verdubbelen. Ik bedoel, je hebt een perfecte locatie voor zo een event. Ik kom bijvoorbeeld niet verder dan een huiskamer en dat is al leuk.

Ik zat hieraan te denken omdat er weinig deelnemers zijn (nou ja, weinig, gewoon niet het aantal mensen dat verwacht werd). Ik ben nu gewoon puur aan het brainstormen dus als je zegt dat het niet kan, jy niet wilt of dat je het maar een k*tidee vind, ook goed. Mij maakt het niks uit, maar ik wilde het je graag laten weten omdat het niet onmogelijk is om meer deelnemers te krijgen. Maak gewoon een site, plaats daar een zooi foto's van de lan('s) en mensen krijgen meteen al een indruk over hoe leuk het daar was (ik kreeg het iig wel bij de foto's van die lan in zwolle). Ik wil zeker nu ook naar die lan in zwolle en dat komt alleen maar door de foto's 8) . Ik durf te wedden dat als deze lan leuk wordt, dat de meeste mensen de volgende keer weer terug willen komen.

Zoals ik al zei, just brainstorming. Doe ermee wat je wilt. O-)

/edit: Probeer ook nog iets aan het aantal tv's te doen, dat is volgens mij nu het grootste probleem (als die hub is geregeld ;) )

Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  5. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik zag dat je op dr LAN in zwolle had gereageerd, ik dacht ook, eerst begin ik klein, dan ga ik steeds groter uitwerken.
    Maar ik dacht ook, elke keer krijg je meer kans op mensen, mits het leuk is.
    T hotel is idd een mooie plek, handig voor snacks, je hoeft de deur niet uit,
    t zaaltje kan iets goedkoper... }:] oom is eigenaar....
    En, ligt heel centraal, IEDEREEN in Sittard kent het, en dicht bij het station...
    Maar dit keer was ik wat laat met de organizatie...
    Zo, volgende keer heb ik al wat meer een naam.
    En er is geen vakantie, dus ik kan mensen makkelijker bereiken.

6. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ey, Is het misschien een probleem om van het station in Sittard naar Het Hotel te lopen?
    Anders kan ik wel vanaf het station meelopen... Kweenie, of jullie t moeilijk kunnen vinden, maar op een eerder geposte foto van mij kunnen jullie zien dat t niet ver lopen is, kleine 400 meter, maar misschien dat handiger is als ik op't station sta? :confused:

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hoeft helemaal niet (of je moet graag ons handje vast willen houden ;) ). Het lijkt me heel duidelijk te vinden en ik neem de kaart mee. Mochten we het dan toch niet vinden, dan vragen we het gewoon aan de mensen daar. Blijf maar mooi in het hotel, ik denk dat ik daar eerder hulp nodig heb met de zaal te zoeken ;) .

Maar lukt het al een beetje met de tv's? Misschien dat je nog mensen kent in sittard die een dag zonder tv kunnen :) ?

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Hmmzz.. jullie lijken mij wel gezellige mensen, en sittard is niet te ver vanuit helmond, interesse is er wel bij mij, en waarschijnlijk/hopelijk ook wel bij mijn vrienden Wadiem, micheal en/of Chiel, die nogal lancrazy zijn. We zijn alle 4 17jarige vwo/havo-ers dus we hebben wel een beetje gezond verstand en kome de boel niet afbreken als we komen :), alleen het grote probleem blijft dan nog een tv meetekrijgen.. waarschijnlijk kunnen we neit met de auto, maar ik zal kijke, dat jullie maar ff weten dat ik er vanuit mij gezien wel interesse is.

9. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    natuurlijk zijn wij gezellige mensen:) ik in ieder geval welO-)
    maar zou wel relax zijn als jullie zouden komen dan zitten we iig rond de 16 mensen:)

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik zal morgen (vandaag) is rondbellen :D

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te horen dat jy (en misschien je vrienden) willen komen. Tv's meesleuren is inderdaad moeilijk vanuit helmond, maar zouden jullie aub willen kijken of julle 3x xbox en 2x halo mee kunnen krijgen? Dat zou geweldig zijn aangezien we dan met 2 man achter 1 scherm kunnen, waardoor we niet zitten met die f*ck*n' kwart-schermpjes.

@plop: Kaneda zou toch komen als er 15 man zijn? Als Tigerstyle en z'n 3 vrienden komen, zitten we aan de 15 man, dus hebben we dan 16 man :D

12. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    xbox'en zal het probleem niet zijn maar we moeten nog 4 tv's...

13. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem alvast 2 tv's mee!! ik kijk voor een 3e, misschien lukt dieo ook nog... }:]

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt geweldig zijn _O_ . Ik kan nou echt niet meer wachten totdat het zaterdag is *)

15. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Wha, nu is het Super irritant, Er zijn pas 9 man :'-(
    Maja, gelukkig dat er nog die 2 clans uit helmond en Emmeloord nog willen komen... ik hoop dat we precies 16 man krijgen... is een perfect aantal...
    nou ja, misschien toch ook wel weer meer man... is leuker...
    Maja, ik moet weer back to work er moeten nog tv's geregeld worden... ;)

:D Mh, dan verder nog hopen dat Xenon de Switch kan meenemen, en dat die 2 clans ook iid egt komen... :D

In God We Trust!

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    xboxen meenemen is zowiezo geen probleem, halo's hebben we ook wel meer dan genoeg, alleen tv's.. maar begrijp ik nou goed dat sommige mensen extra tv's meenemen? en wat is de gem. leeftijd zo'n beetje?

17. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Mh, alleen ik neem 2 tv's mee, ik ben nog aant kijke voor een 3e... probleem is alleen dat sommige tv's niet een scart hebben maar alleen zo'n koleren antenne ingang... :mad:
    Maja, ik ben 15 jaar, bijna 16... ik denk dat gemiddelde leeftijd rond de 16,17 is?

18. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    denk dat we allemaal rond de 16 zittuh sommige 15 andere 17 alleen PLOP (organisator) neemt extra tv's mee....

19. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    nee, egt? meen je dat nou? typ je van mij over? ;) wha, mijn post was net iets eerder gepost _0/

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd tussen de 16/17 jaar ligt. Xbox'en en halo's zouden er dan genoeg zijn en dat zal dus al een hele zorg minder zijn. Plop neemt inderdaad 2 tv's mee. Nu maar hopen dat mensen in omg. sittard nog extra tv's mee kunnen nemen... Ik krijg in de trein en bus mijn tv echt niet mee.

/edit: Oke, ik heb de laatste post met het antwoord op tigerstyle ;)

Deel Deze Pagina