Dat zou inderdaad heel erg goed uitkomen, die grote hub.
Maar ik zat net even te denken (doe ik niet vaak, dus geniet er maar van wanneer ik dat doe ): Stel je maakt er een jaarlijk/halfjaarlijks (van mij part maandelijks) event van. Je maakt een site en plaatst er de foto's op van de vorige lan('s), zo krijg je langzaamaan een beetje vaste aanhang van mensen die de vorige keer kwamen en die de volgende keer zeker weer van de partij willen zijn. Je oom zal het ook niet vervelend vinden om de zaal uit te lenen, mits wij er goed mee omgaan. Na een paar keer een lan te hebben gehouden krijg je langzaamaan naamsbekendheid, er ontstaat mond tot mond reclame (en mensen die hun vrienden/vriendinnen er mee naartoe nemen) en zal al snel het aantal deelnemers verdubbelen. Ik bedoel, je hebt een perfecte locatie voor zo een event. Ik kom bijvoorbeeld niet verder dan een huiskamer en dat is al leuk.
Ik zat hieraan te denken omdat er weinig deelnemers zijn (nou ja, weinig, gewoon niet het aantal mensen dat verwacht werd). Ik ben nu gewoon puur aan het brainstormen dus als je zegt dat het niet kan, jy niet wilt of dat je het maar een k*tidee vind, ook goed. Mij maakt het niks uit, maar ik wilde het je graag laten weten omdat het niet onmogelijk is om meer deelnemers te krijgen. Maak gewoon een site, plaats daar een zooi foto's van de lan('s) en mensen krijgen meteen al een indruk over hoe leuk het daar was (ik kreeg het iig wel bij de foto's van die lan in zwolle). Ik wil zeker nu ook naar die lan in zwolle en dat komt alleen maar door de foto's . Ik durf te wedden dat als deze lan leuk wordt, dat de meeste mensen de volgende keer weer terug willen komen.
Zoals ik al zei, just brainstorming. Doe ermee wat je wilt.
/edit: Probeer ook nog iets aan het aantal tv's te doen, dat is volgens mij nu het grootste probleem (als die hub is geregeld )
Laatst bewerkt: 1 sep 2004