[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Wha, iedereen leverd hier graag zijn bijdrage, nou, al iedereen je nu als zo graag wil helpen Tygerstyle, dan moet dat toch wel aardig volk zijn voor op de LAN, is het niet? *)

Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje van StealthRam: Ben ik het enigste meidje op de lan?

3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ut wel... :{ Mh, eigelijk Cker weten wel...

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    hahaha, fijn al die antwoorden:).. maarruhm.. ik moet jullie denk ik toch teleurstellen.. Ik kan namelijk niet, ik heb een hockeytoernooi deze zaterdag.. Echt.. sorry, is me totaal ontgaan, ik zal nog wel kijken of mijn vrienden misschien willen gaan en zal wel reclame maken in mijn sig maar komen zal ik niet.. mijn welgemeende excuses en veel plezier gewenst.

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    hockey VOOR de xbox zetten... ;)
    Nee jonge, geeft niks. We zullen het moeten doen zonder je. Maar als je je nog bedenkt... }:]

6. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ff, een vraagje: valt zijn Sig. nu meer op dan die van mij? :confused: Misschien maar werk maken dat mn Sig. meer opvalt... }:] ;) daalijk kickt een mod. me... mh, toch maar zo laten... :confused:

:eek: Maar Stealthviper en albertootje en oh ja stealthRam, weten jullie nou hoe jullie naar het hotel moeten komen?

Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  7. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    yip jongens ik neem zaterdag de 24 poorts hub wel mee:) vandaag ff geregeld8) thnx to men vriendin:)

8. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Wha, wat is het toch een sgatje... ;)

9. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    ey wat weet jij daar van:mad:

10. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Dan niet... ;)

ey, nog één post en ik heb mn 100e post! Jubileum!!!

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    @xenon: waarom neem je je vriendin niet mee naar de lan?
    @plop: we weten het wel te vinden, blijf maar in het hotel, daar heb ik meer hulp nodig bij het vinden van de zaal ("goedemorgen, waar bevind zich hier de xbox-zaal? 8) ")

12. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: Hotel van mijn oom ben ik wel vaker geweest... :confused:
    euh... ff antwoord in naam van albertootje omdat ie al iets van 5 pagina's op deze thread niks van zich heeft laten horen: hij neemt zn vriendin niet mee omdat ze nog es iets van 120km was het dacht ik? boven hem woont, hij woont al in noorden van brabant... "dat is te ver reizen voor dat arme schaap." Weet je nog? }:]

PS. DIT IS MIJN HONDERDSTE POST!!! IK GA EEN FEESTJE GEVEN!!!
    FEESTJUH IS ZATERDAG IN HOTEL. EEN LAN-FEESTJUH... 5€ entree (cadeautjuh) ;)

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    haha hier ben ik weer hoor heb wat moeilijkheden gehad maar het is nou bijna zeker dat ik zaterdag kom _O_
    @StealthRam: ik kan me natuurlijk ff snel laten ombouwen 8)

t hotel zullen we wel vinden als het maar 400 m is komop ben geen klein kind meer |:- alhoewel 1.69 meter lang zijn is niet groot |:- :'-(

ik zal ook wat meerdere spellen meenemen en kijken of ik nog een leuk dvd'tje heb liggen :cool:

mensen heb er zin an }:]

14. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Goed id... een DVD kijke als we zin hebben.. mja, ééntje moet kunnen met zo'n HELE dag... :cool:
    ey, albertootje, hoe oud ben jij?

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    oja vergeten te vermelden ik ben 18 lentes jong:D en dan 1.69 jaja ik weet het

16. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ukkie... ;) mh, minimum lengte misschien maar es invoeren... want al dat volk wat tegewnoordig op een LAN afkomt is ook niet meer te beschrijven ;)
    mh, ik ben moe, dat merk je aan die domme taal die ik uitsla, Weldteruste, ik moet nu gaan slapen... anders kwaak ik daalijk alles bij elkaar... _0/
    Welteruste albertootje... _0/

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ahh mietje ik moet er om 6 uur weer uit richting uitrecht naar het glu gewoon doorbijten he

18. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ikke niet... zzzzzzlapen...
    maar ik moet morge nog kijke of we tv's kunnen krijgen...
    xu

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ja dat arme schaapie van me was er pas maandag langs gegaan gvd 3 uur reizen:mad: ok de rest was allemaal goed tot ik dinsdag naar school moest en me al te enthousiast ziek melde om 8 uur nadat ik om 6 uur ging slape:p

het word wel een gezellig lan-party
    ik wil echt echt echt:D

en
    _O_

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Plop, nou niet de wijsneus uit gaan hangen, he ;) . Ik vroeg aan XENON waarom hij z'n vriendin niet meenam, Pipo :cool: . Ik weet al dat (kleine) albertootje z'n vriendin niet meekwam. Amigo albertootje, fijn om te horen dat je morgen (jah, het duurt niet meer zo lang) mee komt, kunnen we transformers in de trein gaan kijken :+ . Plop, ik wens je nog veel succes met de tv's te regelen. Het gaat zeker een geweldige lan worden, ik heb er alle vertrouwen in.

trouwens, over hulpeloze gevallen gesproken 8) , waar is ness eigenlijk? Ik verheugde mij er helemaal op dat hij zou komen naar de lan... ag jah, je kan niet alles hebben... :'-( (...of zou hij nou nog bezig zijn met mijn lange post te lezen? muhahaha }:] )

/edit: Ben ik trouwens echt de oudste op de lan (jah, ik ben ouder als albertootje)? O wee als iemand mij opa noemt... :mad: ;)

Laatst bewerkt: 3 sep 2004

Deel Deze Pagina