1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    mh, dr zijn nog 7 man nodig om de zaalhuur dr uit te trekken... :{
    ik stel voor 7,50€ de man, anders zou ik... euh... ff rekenen, 40€ moete dokken.. :eek:
    Nu nog ff kijke.... euh.... als ieder 7,50 doet betaal ik... 22€... reken ik goed? zal wel!
    duszz...
    7,50 de man... helaas... kan ik niet anders... :'-(
    maar we kunnen ook NOG meer campagne maken... :p
    maja... hoop dat jullie het begrijpe... als ik m door wil laten gaan, moet dit...

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en StealthRam zijn voor. Hopen dat de andere mensen ook zo sociaal zijn en jou niet alles laten dokken. Nog 24 uur wachten en dan sta ik in Sittard :D . Veel succes vandaag nog met de tv's regelen. *)

3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog één tv nodig, dan hebben we er 5.... en 5 xboxen...
    9spelers, dus 2spelers per box...
    euh, that's it!
    nog één tv om iedereen te kunnen laten spelen...

Mh, als culke al 4 kabels meeneemt, en albertootje één, dan laat ik mijn kabel thuis, anders moet ik de internet verbinding helemaal loshalen terwijl we de kabel eigelijk niet gebruiken, aangezien de inetenet kabel helemaal naar de kelder (studie ruimte) is gelegd...

Pff... die 5e Tv is lastig...

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  4. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    nee men vriendin wil niet mee vind ze nix aan oja PLOP ik heb trouwens GEEN stekkerdoos sorry maar die hebben wij egt niet:confused:

5. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    AAAHHRRRGGG!!! ik heb egt geen vertrouwen meer dat dit nog goed komt, kijk eens naar de deelnemers, en kijk es naar de prijs... nu is nemesis weg, krijg ik nog eens 7,50 op mn dak... :'-(
    ik sta nu op 27,50... LOL

Moeten we dit wel door laten gaan...? >zucht<

We geven niet zomaar op, de prijs blijft 7,50 mits der geen mensen meer gaan afzeggen...
    als we bij dit deelnemers aantal of meer blijven gaat ie door, meld iemand zich af, worden de koste te hoog en moeten we hellaas hoe dan ook kappen.

alternatieven wil ik graag horen, ik d8 er nog over de LAN 2 weken later te doen... nah nee, we blijven op zaterdag 4sept.

Laatst bewerkt: 3 sep 2004
  6. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind dat we het nu moeten houden we vinden er wel wat op maar dan moeten wel deze deelnemers mee blijven doen/helpen....

7. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ja, doen we, we zijn ster afhankelijk van elkaar... ey, we hebben een box teveel... :confused: nu er minder deelnemers zijn... en tv's zijn nu perfect... EY, Jippie!! Tv probleem is voorbij! finally...

8. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Plop, ik bespaar je een post van 2 pagina's lang om je op te vrolijken (ik hou het wel bij "Tsjakka"). Het komt allemaal goed. Stekkerdozen heb ik nog over, ik heb dadelijk 6 stopcontacten, waar ik er zelf 3 voor nodig heb. Als het moet kan ik nog een stekkerdoos meenemen en hebben we nog 2 stopcontacten erbij. Nu ik zo zie wat plop zelf moet betalen, vind ik dat we de prijs nog 1 keer (laatste keer ;) ) moeten verhogen naar 8 euro. Wij kunnen er dan misschien niks aan doen dat andere mensen afzeggen, maar plop kan er evengoed niks aan doen. Zullen we de prijs naar 8 euro opschroeven, zodat plop er zelf ook nog wel zin in heeft om de volgende keer weer te organiseren? Je moet wel eraan denken dat we van 9 uur s'ochtends tot 20.30 s'avonds worden vermaakt. Dat is jullie toch wel 8 euro waard?

En nog even tegen plop persoonlijk: Als je het nu gaat opschuiven naar 2 weken later, dan blijf je uitstellen als er weer niet zat mensen zijn. En van uitstel komt afstel. En iedereen die wel komt heeft super veel zin om morgen te gaan gamen tegen elkaar, dus stel al die mensen maar niet telleur }:] . Pas morgenavond kan je zeggen of het leuk was of niet en ik weet zeker dat we er allemaal een coole dag van gaan maken :)

Ik zie jullie morgen allemaal, be there :cool:

9. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ey StealthViper bepaal jij hier nou opeens de prijs:mad::p
    nee grapje ik betaal wel mee;)

10. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ok! _O_

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind (maar dat is alleen mijn mening) dat Plop niet asociaal veel hoeft te betalen. Hij organiseert, heeft een goede zaal gevonden en neemt moeite om alles te regelen. Ik vind (nogmaals, het is alleen maar mijn mening) dat wij allemaal ervoor moeten zorgen dat het gezellig wordt maar als wij het verzieken, heeft plop er de volgende keer geen zin meer in. En als we het wel heel leuk hebben, zal plop erover denken om het nog een keer te organiseren. Laten we dus maar voor het laatste hopen :9

12. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ja ja we weten het StealthViper hou op de LAN maar ene openingsspeech;)

13. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Lief dat je het voor me op neemt... :p ben gevleidt... (spelling)

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik U dan voorgaan in het openingsgebed, Xenon? Kijk maar uit wat je nu terugzegt, ik ga het dadelijk nog echt doen ook ;)

@plop: Ik wil gewoon de volgende maand weer van de party zijn als je een lan organiseert :9

15. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    StealthViper egt waar je gaat niet trouwen of zo ik ga je alleen ff inmaken_0/O-)
    en ja hou maar een openingsspeech kan ik ook ff lachen8)

16. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    jah godver! Wil ik StealthRam daar ten huwelijk vragen (na 2 jaar verkering), mag het weer niet. Wat een kl*tebeleid voeren jullie op je lan, zeg. Weet je wat? Ik kom morgen ff gamen en ik vraag haar wel in de trein terug ofzo ;) :p

ok, nu weer even serieus (voor zover dat kan). Plop, is het allemaal een beetje geregeld? Kun je vanavond lekker slapen? En Xenon, nog flink aan het oefenen in halo en XIII :9 ? En Albertootje... Ik kan je maar niet te pakken krijgen op MSN, dus dan maar via hier. Morgen ben ik om 7.45 op het station in eindhoven en ik neem de trein van 8 uur richting sittard.

Ik moet trouwens overstappen in roermond naar een ns bus, weet iemand hoe dat werkt :confused: ?

17. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    kutbeleid? jullie? is PLOP zen LAN niet mijne.... en nee danke ik heb dat oefenen niet nodigO-) huwelijk vraegn mag je best daar doen maar mag ik dan wel aub jullie bruidsmeisje zijn?8)

18. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wauw dat ik dat ga meemaken hoe hij ramkutje ten huwelijk vraagt _O_ trouwens pm me ff je contact nummer van telefoon, want ik weet niet hoe laat ik in eindhoven moet zijn 8)

ik kom zeker en neem een paar dvd's mee, trouwens wie heeft er vandaag south park weer gezien _O_

groeten mij

19. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Eh amigo, que passa? Maargoed, we pakken de trein van 8 uur naar sittard, je kan kijken op www.9292ov.nl hoe laat je dan moet vertrekken om ons op het station tegen te komen. Een retourtje vanuit eindhoven naar sittard is 12 euro (korting van mij of je eigen ov). South Park kwam gisteren ook al weer op tv :9 ... Vanavond om 12 uur de herhaling van vandaag.

Maar weet iemand hoe dat werkt, dat overstappen tussen roermond met de ns bus? :confused: ?

20. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet hetO-) kijk he treintje komt aan bij station:p dan stap je UIT het treintje en loop vanaf het stationnetje richting busstationnetje en daar stap je in het busje:p
    nee maar ff serieus: kijk de treintijden en bustijden stelllen ze meestal op elkaar af dus zal je niet al te lang hoeven te wachten (hoop ik voor je:p)

suc6 Xenon;)

Deel Deze Pagina