1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    de treinen en bussen stellen ze wel wat aan kwa aankomst tijden bus - vertrek trein andersom niet of nauwelijks

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    we hoeven maar 6 minuten te wachten op de bus in roermond, terug scheelde het ook niet veel. Thnx voor de hulp, ik reis meestal OF met de bus, OF met de trein, maar een ns bus kwam me niet zo bekend voor :cool: . Dadelijk 12.00 weer south park kijken (4e x voor mij alweer deze 2 dagen :9 )

3. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    tja StealthViper was duidelijk neem ik aan he? toch maar weer gaan oefenen;)O-)

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    wast cool?

kon helaas neit komen, kamp en feest van mun ouders...
    had graag ff stealthviper en albertootje in de pan gehakt:D

5. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, die {BIO} gastjuhs waren goed, [FHD] Xenon trouwens ook hoor...
    derest was gelukkig rond mijn niveau... grrrr. één rede erbij waarom ik niet in een clan wil, dan wordt je ook zo'n ... euh... (netjes) minder leuk aangezien... :9
    nah, is ok, maar volgende keer bN ik iets Bter, ik ga Trainen... _0/

Ik hewb geleerd van mn fouten jonguhs... next time it will be better...
    Ps... die roadkiller stond niet bij mij ingeschreven, wie is dat dat ie zichzelf uitnodigd?
    mh, wa niet erg dat ie er was, wel erge sneaky gast...

6. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    zo het was gezellig, vooral PGR2 was leuk met de renault spider:D

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, blij om niet alleen halo te hebben gespeeld :9 . Jullie waren inderdaad vrij goed, clan van de overkant. Wel jammer dat jullie niks anders (durfden?) spelen, had graag een keer tegen jullie willen racen. Kwamen jullie ook echt alleen maar om halo te spelen, of vonden jullie dat het wel goed ging en daar dus de hele dag mee door zijn gegaan :9 ? Ik vond trouwens van mezelf niet echt dat ik het slecht deed bij halo, meestal stond ik toch wel in de top 5, dus zeg maar tegen iemand anders dat ie nog moet oefenen, xenon :p ;) . Vooral PGR 2 en DOA 3 zijn spellen die ik volgende keer wel weer op de lan tegen jullie wil spelen :D .

8. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ja idd trouwens zou je me dat ene wille uitlegge over 007?? haha ik wil dat ook.

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Plop, wanneer post je de foto's van de lan? Ik wil ze allemaal zien :D

10. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    haha nou ging nie egt geweldig maja....
    nee ik had nix anders bij me en heb je gloof ik 1 of 2 x gevraagd om een disc van een spel dat je wou spelen maar krijg verder geen commentaar of wat dan ook dus....
    en ik kwam eigenlijk wel met name voor halo ja, heb ik ook aant begin gevraagd of het een halo lan was en toen werd er gezegd dat het met name een halo lan was....
    maja was wel leuk;)

11. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Wahaha, ik heb all1 foto's van die xboxen die licht gaven... verder nix... mh, wil je een foto van je eigen xbox?
    mja, et was wat donker voor foto's... en met een flits moest ik van 2 meter afstand staan anders zag de c@m nog niks...
    Dusz... eigelijk geen foto's, te donkere zaal... :{

12. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ey, Next event, Pu Gameplay, Wie gaat dr mee naartoe? :eek:

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    5e worden en de bovenste 4 zijn allemaal van dat team uit de overkant... Maja, ik vond het nog niet zo erg aangezien ik meestal 1e ben geworden in pgr 2 en 2e in motogp, ik speel meer spellen dan alleen halo. We zullen de volgende lan wel weer zien; Halo2... of komen jullie dan weer alleen voor halo1? :+ ;)

14. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gem1... maar viper jij gaat toch naar PU GAMEPLAY?

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom naar de PU GamePlay, ja. Ik ga allebei de dagen, tis mijn eerste Pu-event, dus ik ben benieuwd. Plop, wanneer is trouwens je volgende lan? Ik wil weer DOA 3 spelen tegen jullie :9 , dat waren echt gave potjes _O_ .

16. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    dead or alive zul je me nooit ownen, dat is het enige waar ik goee in ben, hellaas, geen het maar op... ik ken bijna alles truukjes van kashumi (spelling) uit mijn hoofd, elke week doe ik de hele totorial weer eens door, en speel ik weer... geef het maar op... :p
    De Volgende LAN heb ik al aan gedacht, ik heb een aanbod gekeregen om het hier in het buurthuis te doen, ik hoef dan geen huur te betalen... dus kan de lan gratis... waardoor er misschien meer mensen komen... :{
    Ey, waar stap jij op de trein? voor mu event? is ook mijn eerste... maar dr komt niemand uit de omgeving van limburg naartoe, ik heb al ff gekeken op die non xbox hokken...

/edit: lees ff over al die domme spelfouten heen, ik heb geen zin om ze helemaal te verbeteren.... *)

Laatst bewerkt: 5 sep 2004
  17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    je was inderdaad wel erg goed met kasumi. Ik zal maar weer eens gaan oefenen met hayabusa en dan zal ik een waardige tegenstander voor je zijn wanneer we one on one doen; kasumi vs hayabusa. Maar je moet wel toegeven dat de tag battles geweldig waren *) . Ik weet nog niet hoe ik naar de pu gameplay kom. Ik denk dat ik maar m'n ouders laat rijden. :)

18. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    En die doen dat? :{

19. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    haha het is voor mij lekker vlakbij ik zit in utrecht op school:D De tag battles waren geweldig en ik werd steeds 5e bij halo:p pgr2 met langzame auto was ook leuk heel de tijd in spanning

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het niet vraag, zullen ze het ook zeker niet doen ;) . Maar wat is de datum van de volgende lan 8) ? Je kunt er niet snel zat bij zijn met aankondigen :9 ;)

Deel Deze Pagina