bij de volgende lan probeer ik wel aanwezig te zijn, noob van de lan zijn is ook iets wat niet iedereen is
kheb net xenon gesproken (die op deze lan was) en die zei dat het nogal noobish was (inclusief de spelers zelf ) , maar daar had ik natuurlijk wel verandering in kunnen brengen. Maar helaas Caps mocht niet komen, wrom? Niemand kan mij het vertellen
xenon vind zichzelf zo goed dat iedereen om hem heen noob is, dat is dus wat hij denkt. laat die kerel lekker dromen joh, als hij geen plezier heeft in lan's, laat em dan wegblijven... klaar ness
okeej, wil je weten? ik had jou en je vriend gesproken via MSN, jullie konden niet normaal doen met jullie gezeik over AK's en drugs. Ik heb dat gesprek opgeslagen en een hier op deze thread een link naar het document gezet, iedereen was het met mij eens dat jullie abnormaal gedrag niet welkom was op de lan!! _0/ anders nog iets niet duidelijk?
*) jaa.. ik heb al een pand gevonden (buurt/club huis) wat ik GRATISZZ!!! kan gebruiken om de lannen... Alleen is het niet al te makkelijk te vinden voor spelers (denk ik).. Ik hoop dat ik dit keer betere lan kan krijgen, de plaats is in heerlen... Ik probeer em in de vakantie te plannen (komende vakantie, weet naam niet) Maar ik ga er een dezer dagen heen om te kijken hoeveel man erin kunnen.. ik hoop nu rond de 16+16=32 man. ik ga de koste laag houden dit keer, en proberen alles te huren.. Maar ik kijk nog eventjes rond.. BTW, één vraagje voor iemand, kun je HALO2 met 16 xboxen aan elkaar koppelen zodat iedereen een EIGEN scherm heeft?? dus zonder splitt screen?? Keep up the good work!!! -XxX- PLOP
Voor zover ik het weet wel. Maar dat zou je toch nog voor de zekerheid even kunnen navragen ergens. Als we allemaal op 1 scherm kunnen spelen, kan ik samen met m'n vriendin wel voor 2 xbox'en en een scherm zorgen. Dat scherm is niet groot, maar wanneer er maar 1 speler op zit, moet dat geen probleem zijn. Ook heb ik (in tegenstelling tot vorige lan) misschien wel de beschikking tot een auto (indien het op een zondag wordt gehouden). Dan zou ik dus nog een extra tv mee kunnen nemen. Ik denk dat je vooral moet gaan kijken naar het huren van een paar (grote) tv's. Die zal je automatisch tekort komen, aangezien veel mensen hun xbox mee kunnen nemen, maar niet hun tv. Maar ik ben zeker voor het idee om ieder z'n eigen tv te laten hebben. Op die manier voorkom je ook gezeur wanneer je bv. pgr2 of doa3 wilt spelen met een kleiner groepje. btw. De kosten van je vorige lan (7,50 als ik me niet vergis) waren nog behoorlijk laag, mij maakt het niet uit als die kosten even hoog blijven, je zult tenslotte toch nog zat moeten huren.
Ok, Tnx, dit weekend ga ik kijken in het zaaltje, of dr 32man in kunne, alleen is dr dan niet meer veel tijd voor organisatie, en er zijn misschien mensen op wintersport dus, rond de vakantie kan moeilijk worden... Wat denke jullie? greets moi!
Inderdaad, de carnavalsvakantie zou wel heel snel zijn. Maar natuurlijk kan je alvast kijken of het zaaltje iets is, dan heb je in ieder geval al iets.
nix duh, ikke heb het es met midtown madness geprobeert, en dat kon niet... nou zeg ik niet dat helo2 midtown madness is, maar toch, misschien zou xbox dat niet ondersteunen. maargelukkig hebben we een actieve lezer die zegt dat het wel kan, ikke hopen dat je gelijk hebt!
Trouwes, Ploppie, de vorige lan was echt dope... Wrom had je niet gereageerd Was 5 euro de man en ik had minstens 60 inschrijvingen... Clanmatches en overall dikke fun