1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ikke was toen druk met proegwekren, en ik vond niemand met wie ik samen zou gaan. toen ik wilde inschrijven en het geld wou opsturen stond er dat ie al vol was.. :mad:

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ook wel een reden zijn geweest ;) .

Maargoed plop, wanneer ben je weer van plan om een lan te organiseren? Ik zit er wel weer naar uit te kijken. Kunnen we DOA 3 weer eens tegen elkaar spelen (nadat ik dat schriftelijk in drievoud heb aangevraagd bij de rest van de spelers. Als ik dat niet doe, heb ik kans dat ik niet eens mag beslissen om iets anders dan halo te spelen :+ ). En iedereen z'n eigen tv, daar ben ik zeker voor!

3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    pfff, is waar, ik moet er eens werk van maken.. ik heb dit jaar alleen VMBO-examen, als ik dat een beetje redelijk afsluit mag ik aan een stuk door naar de volgende havo klas.. Dus... ikke moet zorgen dat me puntjes mooi liggen. dus.. het zal pas na de examens zijn.. :'-(

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    We gaan toch geen 3-weekse lan houden (wel een mooi idee :+ )? Je kan toch wel 1 weekend in totaal besteden aan lannen + organiseren?

5. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit iets in, ik wil wel beginnen, maar ik ga het super langzaam relaxt doen.. school gaat voor, no mether wat... ik zal eens beginnen kijken met dat graatis zaaltje in de buurt...

Maar voor ik ga beginnen,
    hoeveel spelers? 16? 32?
    en welke spellen? aangezien ik geen huur voor de zaal hoef te betalen wil ik dingen gaan huren, router, switch.. geen kabels die moet je zelf hebben.
    Ey, guys, kan dat allemaal op één stopcontact? 32tv's en xboxen? :p

6. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga de allereerste message in deze thread weer gebruiken...
    daar ga ik alles bijhouden, totall update!!

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    16 tv's, 16 spelers, halo, halo2, pgr2, doa3, doaU en wat de spelers op dat moment samen willen spelen (geen gezeur dus van anderen :+ ). En waarom zou je de router/switch en dergelijke willen huren, als iemand die toch kan meebrengen? Kan je beter 16 tv's organiseren.

8. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet van anderen afhankelijk zijn, niet dat dat niet goed is gegaan vorige keer, maar toch..
    daalijk komt diegene niet opzetten, of belt af.. weet ik het wat, ik wil toch zelf alles makkelijk in de hand kunnen houden..
    geen onoverzichtelijk gedoe wie wat meeneemt..

Ps. check de allereerste post!

/Edit: ikke denk niet dat we ALLE games kunnnen spelen, er zijn veel verschillende games die iedereen wilt spelen... maar niet iedereen heeft ze!!
    ik zou bijvoorbeeld graag project gotham willen spelen, maar ik heb het spel niet :confused:
    en ik denk zo bijvoorbeeld ook dat niet iedereen XIII wilt spelen of het heeft..

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, wat jij wilt.

Even een opmerking over de beginpost. Zet dat alcohol maar op verboden, net als roken. Nergens voor nodig en kan alleen maar tot problemen leiden. De vorige keer zat toch ook niemand aan het bier? Nergens voor nodig dus. En gaan we nou echt weer games in een lijst zetten, die we MOETEN spelen? Iedere speler neemt z'n eigen xbox + tv mee, dan mag diegene toch ook wel beslissen welke spellen hij daarmee speelt? Anders krijgen we weer dat gezeur dat mensen maar 1 spel meenemen, zodat we gezamelijk allemaal dat spel moeten spelen. En zet anders in ieder geval PGR 2 er ook bij ;)

10. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    zie mijn laatste replay, ik heb m net geedit!

11. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
  12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Maar verplicht de hele dag halo spelen, dat wordt ook door sommige niet gewaardeerd... Ik snap dat niet iedereen alle spellen heeft, maar om dan van 1 spel uit te gaan? Dat werkt niet. Als er een paar mensen pgr2 met elkaar willen spelen, kan de rest toch nog doorgaan met halo, of XIII tegen elkaar spelen? Ik blijf erbij dat het onzin is om een 'deze-game-moet-verplicht-gespeeld-worden-anders-gaan-we-massaal-tegen-je-aan-lopen-zeuren'-lijst op te stellen. Puur om de reden dat niet iedereen even enthousiast is over 1 spel, om dat 12 uur lang te spelen. En welk probleem krijg je dan? Mensen gaan andere spellen spelen, krijgen gezeur daarover en er ontstaat een onprettige sfeer. En iedereen weet: Een lan-party moet voor gezelligheid staan.

De vorige lan was het probleem, dat we een beperkt aantal tv's hadden. Als je dan een ander spel wilde spelen, moesten die 3 andere mensen die ook op je scherm zaten, ermee instemmen om dat spel te gaan doen. Nu is dat probleem voorbij, want iedereen neemt z'n eigen tv mee. Hierdoor kan iedereen bij iedereen in een game joinen, en zit je niet met het probleem dat je met 3 andere spelers rekening hoeft te houden.

13. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar we zijn waarschijnlijk maar met 16 spelers... en dr zullen Ckers mensen zijn die es niet kunnen meespelen..

Maar goed..
    Iedereen neemt zijn eigen spellen mee, als HALO1 en HALO2 MOET je hebben om deel te kunnen nemen, nouja, tenminste HALO2 (misschien ook halo1?), we zullen, 4/5 uur full halo2 spelen met z'n ALLEN... (is dat een goed idee?)

voor derest gaan we vrijuit, maar er komt nu wel een schema, bv van 11 tot 2 uur spelen we HALO2 en dan van half4 tot 6 ofzo..
    help eens, klinkt dit goed?!?
    Dus, als je met anderen een spel wilt spelen op de lan (bv project gotham), vermeld dat dan even, dan zullen er ook anderen mensen zijn die dat spel meenemen..

misschien klink ik nu wat waazig.. een voorbeeld..

JIJ wil XIII spelen op de LAN, dan vermeld je dat even, zet ik dat in de begin post, en misschien dat er dan nog anderen mensen naar media markt rennen om het spel te kopen en dat vervolgens te kunnen spelen op de lan..! XIII kost bij media markt €9,99!!
    Is dat een ideetje?!?! dus, om op de lan te komen, is halo2 verplicht, ook halo1? suggesties?

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76

Geen goed idee imo. DAn verplicht je mensen dingen te doen die ze niet willen. Beter idee is dan om een grote LAN te houden waar iedereen zelf kan bepalen wat ze doen. Dan heb ik het over 48 mensen oid.

Dat is dus niet vrijuit he ;). Verplichte tijden zullen waarschijnlijk ook niet goed vallen.

Ja, een vrije LAN :)

Nog een suggestie; zou je net als de rest aub in het normale lettertype kunnen typen? Er wordt ook wel naar je geluisterd als je het normale lettertype gebruikt :).

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  15. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    >diss, diss< ;) okeej, doe ik!

Maar er kunnen maar maximaal 32man in het zaaltje..
    kijk, als iedereen maar wat gaat spelen, krijg je net als op me vorige lan dat iedereen wat anders speelt.. soms niet eens op het netwerk.. :{ dat wil ik nu verhinderen! of dat er mensen een DVD gaan kijken.. (kun je ook thuis doen)

ik heb zo iets, als je toch naar een lan komt, ga je ook gezamelijk spelen..

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Daar heb je gelijk in. Ik kon helaas niet toen je je vorige LAN hield, maar ik heb wel gehoord hoe het toen was.
    Er zijn via het forum meerdere LANs georganiseerd, dus misschien kun je die mensen even zoeken en een PM sturen of ze nog tips oid hebben :).

Zelf ben ik ook aan het kijken voor een zaal, en het gaat waarschijnlijk nog lukken ook:). Dat wordt dan een LAN voor 75 mensen oid, Heb ook nog tips nodig, dus ik kan altijd hulp gebruiken :)

17. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    nou, een tip.. ik ben al wat lans afgegaan... soms spelen mensen gewoon een ander spel in hun uppie.. of gaan DVD kijken, hè stealthviper..? da's gewoon moeilijk in de hand te houden.. :{

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Mij een beetje de schuld geven van je lan? Zou ik toch maar niet doen... Ik kan me nog herinneren dat er mensen bij waren, die alleen maar halo mee hadden genomen. Ik daarentegen had al mijn netwerk spellen bij, maar zodra 2 xbox'en PGR2 op het beeldscherm vertoonde, werd er gezeurd en hebben we tegen ons ze wil weer halo in onze xbox'en geduwd. Ik kan me ook herinneren, dat er opeens chronicles of riddick werd gespeeld... kan me ook niet echt herinneren dat dat een netwerk spel was. En zelf begreep ik dat je het behoorlijk leuk vond om DOA3 te spelen... en die kan toch ook maar echt op 1 xbox gespeeld worden. Het probleem nou op mij afschuiven is niet slim, aangezien jij zelf ook weet dat er mensen waren, die alleen maar spellen speelde waarvan ze zeker wisten, dat ze als team konden winnen... Halo dus.

Dat is dus even bullshit wat je hier nu zit uit te kramen, want aangezien ik geen zin had om aan m'n 11de uur halo1 te beginnen, heb ik de controller overgegeven aan mijn vriendin, heb mijn portable dvd speler uit m'n tas gehaald en ben een dvd gaan kijken. En dat krijg je dus weer (maar dan alleen nog maar erger, want ik weet dat ik nu voor een paar mensen meer kan spreken) als je halo2 verplicht gaat maken. 16 man wil nou eenmaal niet allemaal even lang hetzelfde spel spelen, dat heb je bij een lan.

Ik herinner me nog foto's van een lan die door Witkees was georganiseerd. Dat was IMO de meest perfecte lan die ik ooit heb gezien (4 projectoren, iedereen een eigen tv, grote ruimte(school) en internetverbinding.) Ook zie ik op de foto's dat iedereen het daar flink naar z'n zin heeft. En toch valt me iets op, als ik zo op de beeldschermen kijk... De ene was PGR2 op live aan het spelen, 2 mensen zaten samen te poolen, weer een paar man zaten samen een wedstrijd halo te houden en weer andere mensen waren bezig bij het kijken bij andere mensen op hun beeldscherm. Witkees snapt tenminste hoe het moet; Je nodigt een stel xbox-freaks uit, laat ze al hun spellen meenemen, zorgt ervoor dat de lan 24 uur lang duurt en zie maar wat er gebeurd.

Je kan gewoon mensen niet gaan verplichten om een spel 12 uur achter elkaar te laten spelen. Dat werkt alleen maar averechts. Bij je vorige lan was het al niet eens verplicht om halo te spelen en toen begon het gezeik al, dus moet je eens voorstellen wat er gebeurd wanneer je spellen verplicht maakt om te spelen.

Ik hoop dat ik zo een beetje goed heb verwoord, wat ik denk. Ook hoop ik dat je misschien hier een paar tips uit kan halen. Doe ermee wat je wilt, maar ga alsjeblieft niet de schuld op 1 iemand hier schuiven, vind ik IMO een beetje zwak.

19. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ja, je hebt gelijk, iedereen speelde wat anders.. eigelijk wilde iedereen halo spelen,,, ach, boeie! *) volgende lan gaat goed worden..
    Maar, ik kan nu eenmaal niet 100 spelers in een clubhuisje duwen, 32 gaat nog wel denk ik...
    Hoe dan ook, iedereen een eigen TV, geen gezeik!!! O-)
    Iedereen neemt alles maar mee! maar HALO2 is VERPLICHT!
    halo2 MOETEN we allemaal es spelen...
    tnx, ik gebruik je commentaar! _O_

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, alleen kan ik dat niet bepaald uit de rest van je post opmaken...

Ben ik nou de enigste die niet meer snapt waar het over gaat? Ik zet duidelijk in mijn post (+ de posts van tevoren) Dat het niet werkt om te zeggen dat mensen iets MOETEN op een lan, daar is een lan ook niet voor. En toch krijg je het voor elkaar om het eens te zijn met mijn post en toch halo2 te verplichten??

Dus nog 1 keer:
    VERPLICHTINGEN WERKEN NIET!!!
    t'is een lan, geen concentratiekamp :{

Deel Deze Pagina