1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 is een classieker, die moet iedereen toch wel hebben, helaas, ikke en misschien meer mensen hebben het spel nog nooit online of via netwerk gedaan. HALO2 stel ik toch als een verplichting..!

/edit, verder heb je gelijk! ikke moet het losjes laten.. maar ik vraag me af wat ervan gaat komen.. misschien moet ik géén entree koste vragen..
    alles heel relaxt, maar ik denk dat er dan een grote groep ongeregeld opaf komt.. die misschien helemaal niet willen spelen!

Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat iedereen halo2 heeft en ook dat halo2 voornamelijk wordt gespeeld op je lan. Maar door halo2 te verplichten komen er (weer) mensen op af, die alleen maar halo2 willen spelen. Dat is best, maar die moeten dan niet gaan zeuren wanneer andere mensen een keer iets anders willen spelen. De vorige keer is gezegd dat de lan voornamelijk halo was. Dat werd dus als argument gebruikt om de hele dag halo te spelen (waar dus niks mis mee is, maar die andere moeten dan toch wel iets anders kunnen spelen, right?).

Ik snap ook dat je niet wilt, dat er een zooitje ongeregeld op je lan komt. Daarom is misschien het beste om entree geld te vragen. Met dat geld zou je iets kunnen lenen, maar toch lijkt het me nog steeds het beste om de kabels, hub's e.d. te vragen aan de mensen die op je lan komen. Dat scheelt echt enorm veel geld en je zag de vorige keer dat dat ook lukte. Wat je verder met het entreegeld doet, kan me eigenlijk niet veel boeien, maar alsjeblieft, ALSJEBLIEFT koop geen prijs en maak er een toernooi van. De argumenten daarvoor heb ik hier al eens eerder in de thread genoemd, maar de belangrijkste blijft dat sommige mensen kunnen veranderen in beesten en over lijken gaan om te winnen. Hierdoor krijg je een ongezellige lan-party waarin iedereen wordt uitgescholden, wanneer ze ook maar een klein ding fout doen. Tis maar een tip.

Vaak wordt bij het aanmelden voor een lan gevraagd, of de hele clan mee mag komen. Mij lijkt het een leuk idee om dan niet constant dezelfde teams aan te houden, maar om ook eens mensen uit een clan te wisselen met anderen. Ik begrijp dat sommige clan's het daar helemaal niet mee eens zijn, maar op die manier krijg je wel wat afwisselende teams.

Dit zijn maar weer wat tips die zo bij mij opkwamen.

3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet ik hier aan toevoegen? gewoon GENIAAL! *) viper, ik ben het met je eens!!

4. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik kan helpen.
    Print het uit, hang het boven je bed en leer het uit je hoofd :+ .

5. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    boven me bed hangen ben je gek?!? ikke moet het dicht bij me hebben, onder me hoofdkussen! verder ook altijd in me beurs, heb ik m altijd bij me!
    :confused: waar gaat het eigelijk over? ;)

6. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend eindelijk zaaltje kijken als het goed gaat...
    begin post is weer wat helderder gemaakt...
    Oh ja, deze Lan wil ik GROOT maken, weinig kosten wel FUN!
    ik kijk verder nog wel hoe het eruit gaat zien, ik begin nu de pootjes op de grond te zetten, in mijn hoofd staat alles al beetje vast, nu nog mijn werk uitvoeren.
    balangrijk: deze lan wil ik structuur inbrengen..! niet meer zo'n onduidelijke chaos.

7. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0

Okeej, maar ik dacht meer aan één klein tournooitje waar je vrijwillig aan kan meedoen, alleen maar LAN is wat saai, anders lijkt het zo op Xbox live..

en wat die clans betreft, als we met 16 man in een halo game spelen, deathmatch, kun je het niet verhinderen dat spelers bepaalde spelers niet neerschieten. maar een hele clan die derest van de zaal tegen zich opheeft vind ik ook niet zo... leuk.. :confused: daarom geen clan-verband! :D hehe, wat ben ik toch gemeen.. :cool:

pfff.. genoeg getypt voor vandaag,
    AMEN!

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nou nog leren editten :)

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    eh plop, zet even in de bij de huisregels dat wapens ook verboden zijn. Voor je het weet komt ness langs _O_ .

10. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: oh help, die komt met zn AK47 langs.. ;)

man, !SIC! waar maken we ons druk om?.. :eek: help!! vreselijk :p
    anyway.. volgende keer zal ik aan jou denken en doe ik het goed.. O-) beloof ik.. voor jou.. _0/

als ik een nieuwe reactie geef, staat deze thread weer actueel bovenaan de lijst bij hardware.. als ik edit toch niet hé? dan staat deze thread nog steeds ergens ver in de 20! oftwel, lijkt niet meer actueel..

/edit: als je hier onder kijkt, bij "laatst aangepast op:.." zie je dat die tijd een uur achterloopt.. !SIC! ik heb ook iets te zeuren!!! }:] WRAAK!! :9

!Sic! je weet toch wel dat ik altijd van je blijf houden?!? :9 ik moest ff iets terug doen :cool:
    niet persoonlijk.. alhoewel.. :confused:

Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en wat doe je nou in de hardware thread? Je plaatst een dubbel post |:-
    Zo zal !sic! toch nooit van jou gaan houden? :D

Maaruh plop, wanneer staat die lan nou gepland? Dan weet ik wanneer m'n vriendin d'r xbox af moet zijn _O_ .

12. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    heb je nog met haar? :p jij bent een diehard... ik heb ondertussen alweer 3 gehad.. :p euh... na week 25, dan zijn de laatste herkansingen.. pfff, ik zit nu nogal druk met PTA's en weetikhetwat... ik kan nog geen daum prikken, ik ben ook nog niet langs het gebouw gegaan om te regelen.. ik wil wel, maar kan niet.. ik beloof dat ik dr eens een vaartje achter zal zetten, ondertussen heb jij nog genoeg tijd voor je vrien... xbox O-)

13. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    citaartje :+
    Ik snap ook dat je niet wilt, dat er een zooitje ongeregeld op je lan komt. Daarom is misschien het beste om entree geld te vragen. Met dat geld zou je iets kunnen lenen,

juist, een BBQ en een BIERtap, want dan wordt het in Limburg tenminste echt gezellig O-) LoL *)

ik snap wel dat dat mischien nie kan maar zou wel vet zijn, heb ik tenminste een erg goede reden om te komen...

Homer wants BEER

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, kom je dan voor de lan, of kom je voor de after party? Ik weet niet of je toevallig vaker op een lan komt, maar er staat doorgaans meer red-bull, bullet, golden power en weet-ik-veel-hoe-dat-spul-tegenwoordig-allemaal-heet, dan dat er een biertap of BBQ staat :{ .

Dus met de langzaam stijgende buitentemperaturen adviseer ik je om een feestje in je tuin te organiseren met een biertap en BBQ, dan kom ik zeker even langs. :)

15. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    haha je bent dan zeker welkom, helaas heb ik geen tuin....

toch lijkt me het wel relaxed, even een pauze met vlees en bier, daarna weer snel aan de slag met halo2 en pep drankjes, word je lekker misselijk aan het eind van de dag. |:-

Ik ben nog nooit op zo'n xbox lan geweest maar je ziet me er wel een keer verschijnen, lijkt me ERUG vet, met al die gemodde boxen, waare kunstwerken zijn het. RESPECT _O_
    Kan ik mischien iemand zover krijgen mijn kontroller eens wat flitsender te maken, want solderen kan ik nie. :'-(

16. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    ik woon in beek en wil ook best wel meedoen aan een lanparty
    heb zelf een xbox en twee tv's beschikbaar
    en heb een exemplaren van halo en halo2
    als je msn heb danvoeg me toe
    kevin_wagenaar@hotmail.com

17. kevin_16

kevin_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb alleen geen kabels jammer genoeg maar die haal ik wel ergens vandaan als het echt nodig is
    en een vriend wil ook wel meedoen alleen hij heeft geen xbox

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het compliment :)
    Stuur me maar een pm met wat je wilt, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wanneer is deze lan eigenlijk?

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ooit

Deel Deze Pagina