1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    na week 25 als de landelijke VMBO-exames voorbij zijn, ik doe nu heel relaxt qua organisatie, nouja, eigelijk doe ik nog niet egr veel.. (niets) ik moet nog STEEDS dat rot zaaltje bekijken hoeveel man erin kunnen.. maar, dan moet ik eerst een afspraak maken met die gast.
    Dus rond juni,juli... uitgangspunt.

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog wel ín de zomervakantie, right?

3. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    niet volgende week, maar de week daarna heb ik voorjaarsvakantie, dan zal ik alles aanscherpen. :{

4. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    ik verveel me te pleures, en ik heb enorme zin in een lan..
    wie heeft er zin iets te organiseren voor de omgeving ergens in Limburg?
    ik wil wel meedoen.. of neej.. ik wil wel SAMEN met iemand iets organiseren, het is zo'n fuk werk om een lan te regelen..
    wie heeft zin uit de omgeving heerlen/sittard/maastricht om SAMEN met mij iets op zijn pootjes te zetten..?
    we maken er dan ff iets snels van voor eind van de herfstvakantie/najaarsvakantie..

:p eventuele omzet zal worden gedeelt.. (denk niet dat die er zal zijn in grote maten, als die er al is)

Groet, PLOPPIE

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je de herfstvakantie niet gaat redden. Of je moet heeel snel aan genoeg animo komen.

Just my 2 cents.

6. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    :D ik heb iemand gevonden die mij gaat helpen..*)

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog de mensen die komen;) .

8. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    een goed begin is het halve werk.. :9 heej, heb jij nog ergens in de buurt een gratis zaaltje waar we gebruik van kunnen maken?? gratiszzz..? O-)
    ik zal eens kijken voor ons buurt gebouw.. ik hoop dat k ergens gratis zaaltje kan gebruiken,.. :{

Kus,.. Mr. PLOP

9. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Een gratis zaaltje? Nee, sorry.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @PLOP, er komt een dezer weken al een Lan in Stein. Er hangen zoveel posters op in onze school. Ik zal morgen eens de datum en het adres noteren.

11. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0

Suc6 met je gratis zaaltje... Ik en mijn partner zijn al ruimige jaar bezig met organiseren van een vrij grote lan party in Heerlen en hebben gezocht en niks is gratis. Maar als je eenmaal geld neer legt dan kom je wel een eind. Zoals ik wij hebben nu een leuke zaal waar gebruik van kunnen maken volgend jaar voor een 3 daagse lan party

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou ik heb het voor je pgezocht Plop. Mocht jij of iemand anders erheen willen. Komende 16 oktober, vanaf 8.30 in Stein. Kosten zijn €7,50. Voor meer info kan je mailen naar x3m.solace@gmail.com. :)

Deel Deze Pagina