Mja, dat geld is niet voor mij, ik moet van al dat geld de huur betalen... ik maak Cker geen winst... ik moet net als jullie er iets voor over hebben om te kunnen spelen... ik denk dat het er niet inzit met prijzen te spelen...
Eh Plop, Ik weet niet of je het al doet, maar ik zou als ik jou was even een lijst opstellen met benodigdheden en dan gaan afstrepen om te kijken of het uberhaupt wel lukt. 8 Tv's daar krijgen lijkt me wel een moeilijke klus. Ik neem als ik kom iig m'n xbox en 2 controllers mee. Ik weet niet of er buiten dit forum ook al gereageerd is van mensen die komen, maar zou het misschien handig zijn om 2 mensen per xbox te doen (in verband met splitscreen op misschien al kleine tv's)? Natuurlijk als er meer dan 16 man zich aanmelden kun je dat niet doen, maar ik weet niet hoeveel mensen zich al hebben aangemeld. Hiermee hoop ik een beetje mijn bijdrage te hebben geleverd, want als ik 2,5 uur moet reizen om er naartoe te komen en om 6 uur ervoor uit m'n nest moet, dan hoop ik dat het een leuke dag wordt *) , maar natuurlijk hopen we dat allemaal
Ok, Dat was een goeie tip... Bedankt, Doe ik!!! Mja, ik ben nu eerst bezich duidelijkheid te creeren, als je de 1e REACTIE ziet van LIMPON dan staat daar dat ie komt maar vervolgens blijft het stil... Ik ben nu bezig dat mensen zich echt aanmelden en niet zo waazig... en niet niks meer van zich laten horen...
TSJAA... je had net makkelijk met mij mee kunnen rijden, ik woon in heerlen, jij in Landgraaf... KOMT IE NIET....
stealth ik kom ook misschien, waar ga jij opstappen en hoe laat, dan zal ik proberen er ook te zijn niet met me vriendin die woont in noord-holland dat is een beetje te veel reizen voor het arme schaap
Chille, niet te aardig voor je vriendin... Maar moet ik jullie opschrijven voor de LAN? Ps. Speelt je vriendin mee op sommige Xbox LAN'S? :{ mijne was vol pissed op mn xbox... ik besteedde meer tijd aan mn box dan aan haar.. Daarom is het uit...trut _0/
mijnes is gamer in hart en nieren, samen halo doen is geweldig. alleen limburg is al ver voor mij 2,5 uur in trein. En zei woont nog szo een 110 km boven mij. Schrijf mij maar erbij, zal wel xbox meenemen, met een aantal games. zeker halo en motogp2, UC C-S en PGR2 kan ik ook meenemen
maar bij mij is het vrouwtje toch altijd nr 1 daarna gamen. oja ik probeer een vriend over te halen om te komen, maar is het hotel vanaf het station makkelijk bereikbaar? of moet je een fiets "lenen"
Heel makkelijk berijkbaar... op de site zelf staat nog "op een steenworp afstand van het station sittard"... Het is zo'n kleine 400 meter (volgens mij)
Mijn vriendin komt er iig niet voor de sier bijzitten. Zij zal dus ook meegamen. Ze zegt van zichzelf dat ze niet al te best is (maar verbeterd wel bijna mijn tijden in pgr2) Dus doe maar een beetje rustig met haar *) . Ja, schrijf mij en m'n vriendin er maar bij. @albertootje: Wij stappen op in het station in eindhoven, voor zover ik het nu gepland heb. @plop: Je zit toch in een hotel, he? Zou het niet misschien niet lukken om een paar tv's te lenen van de kamers (als die erin staan)? Dus schrijf mij en mijn vriendin maar op de lijst. Ik neem een xbox en 2 controllers mee (+ halo, pgr2, motogp, XIII enz.)
Wat die TV's betreft, d8 ik ook al aan, maar dat zijn van die kleine kut 37cm schempjes... en we moeten geluk hebben dat er kamers vrij zijn... maar ik zal het eens met mn oom bespreken, als er te weinig tv's zijn is het idd een optie.. oh ja, ik weet niet Cker maar volgens mij had de zaal die we afhuren ook een Grote tv, sommige bedrijven maken daar gebruik van als ze dat zaaltje huren.
@ StealthViper das cker een goed id zou ideaal zijn lijkt me als dat zou kunnen.... @ PLOP zou het dan nog maar es goed navragen kan veel mensen een hoop moeite besparen...
Stealthviper kun/wil je nog misschien iets meenemen? Halo spel? xbox? kijk es... oh ja, ik heb maar gewoon "vriendin van stealtviper" opgeschreven... heeft ze eeen nick? dit staat zo billy... oh ja, mensen, bij mijn eerste post kunnen jullie zien wie er komt en wat meeneemt.
FF voor die lijst in de eerste post, ik neem dus een xbox, 2 controllers en halo mee (plus al die andere spellen) @albertootje: ik heet vanaf mijn 10e StealthViper, dus don juan is niet cool als nick voor mij. @plop: idd, vriendin van stealthviper staat billy . Maar om eerlijk te zijn, ik heb eigenlijk nog nooit over een nick voor mijn vriendin gedacht... Kunnen jullie niks verzinnen? @albertootje(weer): Hoe laat is het vroegst dat jij op eindhoven centraal station kan zijn? (check www.9292ov.nl) @plop(weer): je moet ook nog even kijken voor hub, switches, kabels en stekkerdozen. Niet vergeten! @albertootje(allerlaatste keer): ...nee, geen StealthViperinnetje...