ehm op z'n vroegst zijn met de trein, of mezelf kennende en wetende dat ik een trein mis ofzo ik zal ff kijken. je kan je vriendin DodgeViper noemen
als ik thuis om 5 voor 6 de bus neem, dan kan ik om kwart voor zeven op het station staan volgens dat, maar volgens mij is vanaf DB intercity sneller naar eindhoven dus die neem ik dan waarschijnlijk. @StealthViper: Oja msn spreekt wat makkelijker af en is er geen slow chat vinden de mod's niet zo leuk of is StealthViperinnetje AkA DodgeViper bij je _0/
Jow, [FHD] clan heeft [Fhd] Dragoon maar ook ingeschreven, Dragoon heeft een switch/hub wat het ook moge zijn... Ik heb m al een Mail gestuurd... of ie zn hub/switch geval kan meenemen. nou, naam voor viper's vriendin?
Plop, je moet nog even de 1e post bijwerken, ik neem een xbox en halo mee. En m'n vriendin kan veranderd worden in StealthRam
kweenie of Dragoon die Switch van onze lan nog heeft (met 16 ingangen) maar hijs op vakantie dus kan het hem niet vragen....
Hmm, PLOP kan ik ook ALS ik zou komen die 5 euro gewoon aan je geven? Want om dat te gaan overmaken is ook wel een beetje té. Maar ik zal eens kijken of ik WEL kan komen. Ik heb je BTW toegevoegd op MSN.
Plop, heb je ook al zat stekkerdozen? Als je wil breng ik die ook wel 2 (van mee, tis niet veel, maar het is iig beter dan zonder stroom zitten 3-) .
Dan zou je dat ook nog even in de eerste post moeten zetten, plop. Je moet er ook rekening mee houden dat de ene stekkerdoos in de andere moet en dus heb je er nog wel meer dan 16 nodig. **DUS MENSEN, VERMELD EVEN OF JULLIE STEKKERDOZEN MEE KUNNEN NEMEN** of plop moet nu zeggen dat hij er zat heeft...
good id... doe ik... Mja, ik heb wel een stekkerdoos...van 5... stealthviper totaal 6 stopcontacten? mh, dit gaat moeilijk worden... misschien dat we dan weer stekkerdozen aan elkaar moeten maken... >zucht< ik bel mn oom zomet1 ff, kijke hoe dat zit als we ook met die grote stopcontacten gaan werken... jeweetwel, die abnormale grote stekkers waar je heavy shit mee kan... kijke hoe dat nou zit met die stroom in dat zaaltje. :{ oh ja, dat geld batalen julllie wanneer jullie komen. niet overmaken
Is het niet makkelijker dat ieder1 die een xbox meeneemt ook met1 1 stekkerdoos meeneemt? ik zal dan wel een paar X-tra meenemen, voor het geval dat... maar ieder1 heeft toch wel ergens een stekkerdoosje liggen? denk niet dat dit moeilijk moet zijn *) wat kabels betreft, damn vergeten... denk dat we die ff moeten vermelden in t begin... die heeft niet ieder1 klaarliggen...
En daarom vergeten de meeste mensen ook wel om die mee te nemen. Ik kom heel vaak op lan party's en dat er dan nog extra stekkerdozen nodig zijn. En niks is zo irritant om voor een stekkerdoos terug te gaan. Dus neem zo veel mogelijk stekkerdozen mee, iedereen, beter teveel dan te weinig.