1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBox LAN te Sittard, Limburg

Discussie in 'Games' gestart door PLOP, 23 aug 2004.

1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    ok ;) . De rest van de mensen moeten ook ff stekkerdozen meenemen als dat eventueel lukt. En kwa kabels/hub/switch moet je echt ff rond gaan vragen want ik heb er geen van, dus...

/edit: Ik heb hier nog een Palm Hubbie, 5 port ethernet hub gevonden. Ik ben best wel een n00b wanneer het aankomt op verbindingen, dus heb ik maar even een plaatje gezocht die er het meeste op lijkt:
    Aan de voorkant zitten er 5 ingangen; cross, TP4, TP3, TP2, TP1. Aan de achterkant zit nog een ingang voor stroom(9VDC) en een BNC aansluiting met TP5. Ik hoop dat ik het zo goed heb omschreven (o ja, de kleur is zwart :+ ) Moet ik 'm meenemen? ik heb ook nog een ethernet (tenminste, dat staat erop) kabel hier liggen van ongeveer 5 meter en nog 2 zwarte, platte kabels waar niks op staat, maar wel ongeveer dezelfde aansluiting als de ethernet kabel heeft.

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  2. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    gloof dat de organisatie word overgenomen:+:p

3. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    als ik vervelend overkom moet je het echt zeker zeggen, want dat wil ik dus niet. Maar ik wil gewoon m'n best hebben gedaan voor deze lan party, omdat als ik er ben na 3 uur reizen, het zonde zal vinden als de lan party niet door kan gaan. En aangezien mijn lan party's altijd een beetje crappy zijn kwa plaats en aantal mensen, is er nu de kans om een mooie lan party te organiseren en wil ik ook zeker m'n best doen, zodat het voor iedereen een leuke lan party wordt. Maar als ik irritant wordt, dan moeten jullie dat zeker zeggen, echt waar.

4. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    nee hoor ik erger me er niet aan ga cker door waar je mee bezig bent weet cker dat ik neit de enigste ben die dit op prijs stelt dus nogmaals ga gwoon door en zal ook cker een leuke lan worden als we genoeg kunnen regelen:mad:

5. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    van waar dan dat boze gezichtje? :+

6. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    dat we niet genoeg man hebben:p

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ow zo, ik dacht sarcasme :eek: . Ok, dan zal ik nog eens kijken of ik er nog wat mensen bij kan krijgen. Wie weet komen er dadelijk nog wat mensen terug van vakantie, we hebben nog meer dan een hele week, er kan nog veel aan veranderen. En anders doen we gewoon 2 per xbox, dat werkt ook goed zat :)

8. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    ja dat cker maar lijkt mij relaxer als we met 16 man zijn dan kunnen we allemaal op half beeld ipv dat f*cking kwart scherm....8)

9. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hartstikke blij dat je wilt helpen, stel ik Cker op prijs _O_

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dat is leuk om te horen :) , maar zal ik die hub (+kabels) dan ook maar meenemen? (zie post #61)

11. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    mja, ik weet niet, komen we eigelijk net te weinig poorten... :confused:
    ach, ja, hebben we alvast een Ckerheid... ik zal kijke of ik ergens misschien een grotere kan vinden... als ik een grotere heb M@IL ik je wel
    ff...

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook hier posten :+
    maar je kan toch ook maar 4 xboxen op elkaar aansluiten? Dus als je dan 2 van die kastjes hebt, dan lukt het wel.

13. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, is waar... ik d8 meer aan één grote, maar je hebt gelijk...
    2 van 4 poorten kan ook...
    |:-

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    een grote heb ik liever eigenlijk, dan kun je joinen met wie je maar wilt

15. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    dat d8 ik nou ook, vooral als we meerdere spellen gaan spelen... O-)
    maar het is niet nnoodzakelijk... ach, ik denk dat ik er nog wel een (grote) kan regelen..

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij kun je meerdere routers/switches aan elkaar koppelen zodat je toch alles kan zien......
    * hoor ik daar iemand Fardo roepen?

17. PLOP

PLOP Niet meer actief

Leuk Bevonden:
    0
    mh, mja, alleen switches kun je geloof ik aan elkaar zettend8 ik...

Damn, die avator van jou... :'-( daar kan ik egt niet tgen... >bibber<

18. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, fardo's hulp inroepen lijkt me wel zo verstandig. Zoals ik al zei ben ik de grootste n00b die er is kwa verbindingen en ik hoor hier ook niet iemand anders roepen dat ie er alles vanaf weet. Ik heb ook liever een grote hub in plaats van een kleine, maar als we geen grote kunnen krijgen, dan neem ik de mijne wel mee. Laat het maar weten.

19. (EXG)XenoN

Leuk Bevonden:
    4
    PLOP ik kan mssn die Switch van onze Lan regelen (met 16 poorten) heb je totaal geen problemen en iedereen kan iedereen joinen:)

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt wel vet zijn _O_ , heb je ook kabels erbij 3-) ?

Deel Deze Pagina