geeft niks, ik keek ook vreemd op toen ik dat voor het eerst te horen kreeg, maar om het nou in ABS te gaan uitleggen, neej, dat gaat me echt te ver plop /edit: je staat trouwens nu in mijn sig als je het niet erg vind
Bedankt *) @plop: Wanneer gaan de mailtjes verstuurd worden naar de 'misschien' mensen? en heb je al iets kunnen regelen met mensen over de kabels, switches, hubs e.d.? Want het aftellen naar zaterdag is begonnen
ik sta voor lul... Snel post bewerken... Oh ja, geen vragen tot je je sig. veranderd... ok?...oh ja, edit ook ff en haal die sig. weg... ja, ik moet r zelf eigelijk ook om lachu... 3-)
[ABS] ey PLOP die gasten die zeggen dat ze wel willen komen als er 15 man komen moet je die meerekenen als er al 15 zijn of mogen het er ook 15 zijn met hun meegeteld?[/ABS]
Ey, volgens mij worden de E-MAIL die je via xbox world naar iemand toezend door de hotmail server gezien als een virus... Hoet gaat iets heel lekker mis met die MAILS....
Mja, 8eraf wel... maar ik heb die mails algestuurd... ik ga gewoon een beetje over half xbwforum schrijven, met mijn sig. kun je t niet missen... *)
Jongens, dit drijgt egt helemal in de soep te lopen, cretieke toestand... We hebben egt meer man nodig... tenzij we met zowijnig man willen doorgaan... mja, eigelijk moeten we gewoon doorgaan...
LOL denk je echt dat we de AK47 meenemen, dat ding is al helemaal verroest man en die drugs? poedersuiker heb ik, maar meer ook niet we zaten je gewoon te kloten man voor alle mensen; als je caps ziet, geloof dat geen woord van wat ie zegt.. hij lult altijd.. internaat? onzin ak47? onzin mijn moeder is een hells angel? onzin mijn opa is pim fortuyn? onzin caps is homo? dat is de waarheid.. meer niet, geloof em dus niet nesscovic..
LOL... moet ik m nou toch nog toelaten? spelers kunnen we wel hard gebruiken... maar ergens heeft hij nu al een naam... denk niet dat ie nog wilt komen...
moet je zelf beslissen he PLOP maar wil wel helpen als je tijdens de LAN beslist em eruit te flikkeren
En vanuit amsterdam (veen city? ?) naar sittard komen? Die is er niet voor 5 uur s'avonds. @ness: niet spotten met hells angels... en doe de groeten aan skate (the late) @plop: stuur die mensen in de misschien lijst in ieder geval een mailtje en regel de kabels, dat daar zekerheid over is.
Hou je kop man Ik woon vlakbij den bosch caps zal wel weer gezeikt hebben over amsterdam en ik heb het over de hells angels als ik dat wil je bent mn oma niet.. of wel oma? en xenon grote mond dicht he lol en stealth shit, doe me een lol en SHUT THE FUCK up man.. wie denk je dat je bent, fucktard ness