Je weet wel dat je voor een 15 jarig snotneusje een grote bek hebt? Ik zou als ik jou was maar niet komen, zal niet gezellig zijn voor de sfeer, kleuter van de straat. Natuurlijk heb je dan zin om wel te komen, gewoon om ff stoer te komen doen. Als je maar onthoud dat je niet de stoere jonge daar uit kan komen hangen, want je bent pas 15 , maar ik hoop dat je net zo goed gamed als dat je lult, want dan krijgen we nog een paar vette game-sessions!
Ag joh, let maar niet op ness. Hij is gewoon een beetje aan het puberen, gewoon tegen alles aanschoppen wat maar los en vast zit en vanalles zeggen om maar zo veel mogelijk aandacht te krijgen. Het handige van een forum is natuurlijk ook dat je het indirect zegt en dus van alles kan roepen, wat je maar wilt. Gelukkig zijn er zat mensen hier volwassen zat om daar geen misbruik van te maken en dat er af en toe een braaf scholiertje van 15 jaar er wél misbruik van maakt... ag, laat 'm maar ff. Hij heeft nu de tijd van z'n leven en later kan ie mooie verhalen uit z'n jeugd vertellen tegen andere mensen in z'n praatgroep of zelfs live voor duizenden kijkers bij Oprah ofzo, is dat niet leuk voor deze knul? Gunnen jullie ness nou niet gewoon een fijne jeugd ofzo? Moet ik nou weer een complete stuk tekst gaan tikken om het voor ness op te nemen? Jullie zouden je moeten schamen, met z'n allen op zo een jongen van onschuld. Waar heeft hij dat nou aan verdiend? Ness is gewoon wat meer 'ingewikkeld' dan zijn andere leeftijdsgenoten en heeft daarom ook misschien moeite met vrienden maken en dat soort dingen die wij heel normaal vinden. Ik neem maar als voorbeeld: de lan-party. Voor hem komen er allemaal nieuwe mensen die hij nog nooit gezien heeft. Zou jij ook niet van tevoren eens even een flinke grote bek opzetten, voordat je er heen gaat? Nou ik toevallig niet en jullie waarschijnlijk ook niet, maar hij toevallig wel. Dat doet hij om z'n ego te versterken zodat ie zichzelf kan wijsmaken, dat hij niet te veel te verliezen heeft. Waardoor hij uiteindelijk naar de lan party durft te komen. Nou zal later blijken dat deze tactiek niet echt zinvol is aangezien niemand hem meer moet, maarja dat zijn maar details, he? Deze jongen weet het ook niet meer en daarom wil hij als laatste poging om vrienden te maken naar de lan party toe gaan en wat doen jullie? Jullie wijzen hem kei hard af! Hoe zouden jullie je voelen? jullie zouden jezelf afgewezen voelen en dat voelt hij zich nu ook *kuch* zal wel geen nieuw gevoel voor hem zijn *kuch*. Conclusie hiervan is dus, dat we 'm met open armen moeten ontvangen. We moeten blij zijn dat zo een jongen bij ons wilt gamen. Sterker nog, we moeten blij zijn dat we zo een hulpeloos jongetje kunnen redden van het afdwalen naar prostitutie ofzo. Dankzij ons zal deze hulpeloze ziel van de straat af blijven en leren wat het nou is om vrienden te hebben. Daardoor zal z'n hart geopend worden en zal hij in een ware gamer worden en zal hij waarschijnlijk z'n eigen lan party opstarten, waar nog meer hulpeloze gevallen kunnen worden geholpen aan vrienden (we starten wel met de familie van ons slachtoffer, ness). Ness zal ons eeuwig dankbaar zijn en wij hem, voor het helpen van elkaar. Zow, dit is de meest diepe (en lange) post die ik ooit in mijn leven heb gemaakt en ooit zal maken. Ness zal nu snel inzien wat de lan party allemaal wel niet kan doen met hem en zal dus besluiten om te komen. Ik wil hierbij even ruimte vrij maken om jullie allemaal te bedanken voor het lezen van deze post, het doet mij veel om jullie reacties straks te horen. Ik ben heel erg blij en zelfs vereerd dat ik hier aan mee heb mogen helpen. Copyright berust geheel toe aan StealthViper en mag alleen geplaatst worden met toestemming van ondergetekende.
als PLOP er zou zijn zou ie zeggen: Okeej, nu in duidelijk ABS nee StealthViper ben het wel met je eens
Als hij zelf toch aangeeft dat t niet egt bedoelt was, mag ie komen, maar de eerdere posts kunnen hem daarvan weerhouden... Van mij mag ie... (alleen omdat we spelers tekort komen )
BAD NEWS!!! Er was een communicatie foutje tussen mn oom en mij, Hij dacht dat ik met 16 man zou komen en zei dus 5€ p.p. Maar nu blijkt dat t 80€ is, hij rekende al voor mij dat t 5€ p.p. zou zijn... We hebben dus 16 man nodig!!! anders.... mja, anders weet ik het niet.... jullie denk ik wel... eventueel zou ik wel wat meer willen betalen...
wordt heel even tellen wie er nu zeker komen (stuur nou die mails naar de 'misschien' mensen) Desnoods betaal ik wel wat bij (mits de andere ook sociaal genoeg zijn om dat te doen). Ik denk eerlijk gezegd wel dat we met 16 man zijn. Maar als dat niet zo is, dan denk ik niet dat er iemand iets op tegen heeft om een euro of 2 extra te betalen.
[speciaal voor xenon] eerst wilde ik max.32 man op de lan... maar dit zou ik toch niet halen, daarom ging ik van 16 spelers uit... en niet t maximum 32. 16 spelers x 5€ = 80€... 80€ is zaalverhuur... nou rekende mn oom dit al voor mij uit, dat t dus 5€ per persoon zou zijn. ik dacht hiermee dat t 5€ per persoon zou zijn ongeacht hoeveel man er zouden komen... puure comunicatie fout... DIT SUX!
Precies, viper, ik wil wel 15€ dokke voor mijn eigen fout... maar ik hoop en denk dat t niet nodig is... Let's hope, Amen
Waarom die *Kuch* k vat m niet, wie neem je nu weer in de zeik?? Is het [ABS] grapje eindelijk niet meer leuk?
Ag, plop. We zijn met allemaal redelijke mensen dadelijk bij elkaar (behalve dat hopeloze geval van een ness ). Dus dat jy alles bij zou moeten betalen geloof ik niet, dat wordt wel goed geregeld, daar heb ik wel vertrouwen in. Maar als je ness toe zal laten, weet je niet of hij wel komt, of hij wel betaald, of hij ruzie zoekt daar. Ik wil er niet dadelijk uitgezet worden door een kleuter, dat gaat me echt iets te ver 3-) . Ik denk niet echt dat we van ness op aan kunnen, of hij moet mijn stuk hebben gelezen en tot inkeer zijn gekomen, laten we het hopen * en iedereen roept halleluja in koor *. *kuch*xenon, ik heb er niet echt iets uit nodig op het moment, maar een potje XIII op de lanparty gaat er altijd wel in *kuch*
Keej, ik ben Cker ook te porren voor XIII...Oh, VET SPEL!!! vind k eigelijk Bter dan HALO... maja... oh ja, ik laat mn sig. maar weg, hij is wat te druk aant worden... :{
maar PLOP je zult nu toch wel al wat bij elkaar moeten gaan rapen.... want hoe zit het bijv met de switch? heb je genoeg kabels? heb je de mails intussen al verstuurd naar de "misschien" gasten?
kijk es bij bio gastjus... 4link kabels... en ik heb gevraagd of ze een hub/switch hebben... ik bN bezig met wat jij me nu idd zegt
k maar nogmaals het is veel fijner om 1 grote switch te hebben zodat iedereen elkaar kan vinden anders moet je steeds van plaats gaan ruilen mssn dat je via een pc zaak wat kan regelen dat we 1 kunnen lenen voor een klein bedrag of zo....