i know i LOVE halo, ik ben naar die grote lanparty in zwolle geweest daar deden we een halo toernooi het 1e potje duurde 3 uur en toen gingen we nog een potje doen does ik heb geen moeite met hele dag halo´en, ik hoop dat we hier ook een ppotje 8 tegen 8 kunnen doen
Ben jij een beetje op niveau dan kunnen we wel eens een potje doen dan. Onze clan mag zich wel een beetje de beste van Stein noemen want diegene wat dat eerst waren hebben we al behoorlijk ge ownd dus je bent gewaarschuwd.
Kameraad ik zat te spelen tegen 2 broertjes die alleen maar achter mij gingen toen ik wist hoe je moest spelen had ik steeds gewonnen met dubbel hun score in slayer pro dus ik weet genoeg
Cooooooooorrectie.........wij hebben nog geen clanfight gehad dus beste van stein ben je nog niet.... _0/
Was er ook voor aan het zoeken. Ik laat hier nog iets weten als ik er 1 gevonden heb. En anders: zelf organiseren he!!
Exg is beter als sda (de nieuwe sda dan). Zegt het daarnaast dan veel als je clan het beste van je dorp/stad is?
Ik denk dat ik ook wel kom, en mischien kan ik nog andere mensen regelen. Maar Des zullen we dan samen reizen, ik ben bang dat ik met het openbaar vervoer moet mja ik heb wel zo'n voordeel uren ding met 40 % korting waar je op kan meereizen. Retourtje limburg kost dan zo'n 25 euro geloof ik.