Jij kent SDA helamaal niet zo als ze nu zijn want op XBC spelen we helemaal niet onder onze eigen namen.
Zeg Jeroentje hebben jullie uber haupt al eens tegen {BIO} gespeeld dan want volgens mij maken jullie daar echt geen kans tegen maar we zien het dan wel wie er de beste is.
Mijn moeder heeft haar vakantie verplaatst Dus misschien kan ik toch nog komen Stuur ff wat info via PM zodat ik genoeg weet.
nee hebben we ook nog niet tegen gespeeld maar er doen zich ook 2 verhalen over {BIO} vs [SDA], in het ene verhaal wint [SDA] en het andere verhaal wint {BIO} maja.... we zien het wel..... edit: wel tegen 1 member van {BIO} en die heeft als ranking in hun clan Elite en die maak ik in....
YO! 25 euro is wel erg veel als ik misschien big pimpin goeie baan had zou ik het misschien wel doen maar dit vind ik wel onwijs veel voor een lan
Dit klopt, hij schoot mij en mijn broertje 300x dood. Don't mess met coolie. Hij heeft alleen maar 2 pistol kogels nodig. Helaas kan ik niet komen, beetje ver weg. edit: ik ben wel 2e geworden in de halo compo.
ja ik weet niet hoeveel ik ben geworden in die toernooi, ik wist ook niet in het 1e potje dat we voor het "echie" deden
ja het ging ook zo snel voor ze je gaat dan ook niet tellen naar kogels als je bang bent om dood te gaan
Nou dat zit zo, CTF winnen wij altijd en TS winnen zij altijd. Maar zij hebben nog nooit CTF van ons gewonnen maar wij hebben wel één hele keer TS van hen gewonnen dus eigenlijk zijn wij net een piep klein beetje beter
hehe ik weet ik overdrijf ja (ff om die clans een beetje te laten schrikken) maar een potje was de score met slayer pro wat tot de 25 is waren jullie score 15 en 12 ofzo
hoeveel rematches wou je doen we deden minstens 5 potjes alle slayer pro potjes won ik en de normale slayer ging in het begin gelijk op maar later won ik iets meer dacht ik
Dark _0/ PI44 Powerrrr! Mja ik wil ze best wel ff een lesje leren hoor. Moet alleen ff kijken of ik die dagen kan.
wie nog info wil hebben, stuur me ff een pm, dan geef ik je mun email adres en geef ik je de info via msn wel. greets rick _0/