1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Lan te Zwolle (Overijssel)

Discussie in 'Games' gestart door Witkees, 24 aug 2004.

1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel komen. Reizen is geen probleem, Zwollywood is my hometown :).

Enne, Die Eagles gast....... :p

2. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha zat zelf te denken aan Vrijdag 07 Januari voor de PC leerlingen op mijn school en wij de dag erna, dus Zaterdag 08 januari 2005 voor de Xbox.

Ik moet daar nog overleg op school voor hebben en dat vindt waarschijnlijk over 2 weken plaats. Ik hou jullie dus op de hoogte !
    Hoe meer, hoe gezelliger !!

3. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Klein schopje onder de kont ;-)

4. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Laatste mededeling:

Gezien het feit dat het aantal reakties nog te laag ligt om iets te organiseren op deze schaal en ik ook ruimschoots bij Skala moet aankloppen voor TV's en bij een aantal sponsoren, moet ik bij deze helaas melden dat het feest vooralsnog NIET doorgaat !

Ik bedank iedereen die wel intesesse heeft getoont en voor de leuke reakties op dit forum en via PM/Mail. Dit is niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste, maar er gaat zeer veel werk mee gemoeid.

Tot een volgende poging !

Adriaan alias Witkees/Sir White nl

5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer :'-( . Maar zijn er dan echt zo weinig reacties gekomen? Ik hoop echt dat er dadelijk nog mensen komen die met 50 man komen ofzo... Ik blijf nog wel deze thread volgen... je weet maar nooit... *)

6. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    hey adriaan ik ben weer geneigd om te komen ook al is het alleen om je weer om te rijden met een warthog ;) (ik wil wel graag weten wanneer het precies is)

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm jammer als het niet doorgaat....ik kan wel een man of 4 met xbox en tv regelen

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat er nog wat meer mensen reageren die willen komen, het was heel erg leuk vorige keer en ik verheug me er best wel op.

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    het leek mij ook geweldig :mad: jammer

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het probleem blijft voor velen het vervoer en de tv's, 1 probleem is al opgelost nu de andere nog.

11. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    @witkees: Hoe ben je de vorige keer aan zoveel mensen gekomen? Wat is het verschil met nu?

@iedereen die geen vervoer heeft: Kom op mensen, jullie kunnen toch wel via het openbaar vervoer komen? Je hoeft al geen tv meer mee te nemen, alleen maar je xbox. Ik sleep dat ding bijna dagelijk overal mee naartoe en dat is echt geen moeite. En om een klein beetje geld meer te betalen voor 24 uur lang plezier, is dat echt zo erg?

@witkees (weer): Zou je ons kunnen vertellen hoeveel mensen je nog nodig hebt. Wie weet kan ik misschien 20 man meekrijgen. Als dat het verschil zal zijn tussen wel of geen lan, wil ik echt m'n best doen om 20 man mee te kunnen krijgen.

IK WIL EEN LAN, BEGIN VAN HET NIEUWE JAAR!!! :+

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me echt kikce om sw:battlefront met 32 man te spelen ofzo

13. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me zowiezo al gaaf om met meer dan 100 xboxgekken te zitten!! *)

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb ook zeker wel intresse in miss wat maten van me ook wel. We zijn ongv. allemaarl 16, is dat een probleem?
    Iedereen heeft zijn eigen Xbox wel, alleen is die van mij en van een maat van me omgebouwd, zijn gekopierde games ook geen probleem?

Als je daar even antwoord op kan even dan weet ik ook meteen of ik wel of niet kan komen ;)

15. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Voor deze keer gaat het niet meer door, dat is inmiddels zeker.
    De Xbox heeft plaats gemaakt voor de PC. Ik ga nu met "mijn" leerlingen de dag voor de kerstvakantie een PC lan houden voor +/- 150 man (6 klassen van 25).

Wat we wel weer kunnen proberen is om genoeg mensen bij elkaar te krijgen voor de Zomervakantie. Het lijkt misschien ver weg, maar om alle spullen bij elkaar te krijgen en aan alle schoolregels te kunnen voldoen (beveiliging, concierge, ruimte, skala tv's, netwerkverbindingen e.d) heb ik gewoon veel tijd nodig.

Aangezien mij passie voor de Xbox blijft en ik nog steeds de hoop heb dat we prima minimaal 120 man/vrouw bij elkaar kunnen krijgen, zal ik na December, weer een opzet maken voor een LAN in of net voor de schoolvakantie van de zomer (ergens vanaf 18 Juli).

Eén grote reden is dat onze clan een kleine interne crissis heeft doorgemaakt en het leden aantal van 50 naar 25 is gegaan. En ik moet veel kosten (vooraf) maken voor bijvoorbeeld Huur gebouw, gebruik van spullen, aparte stroompunten (120 TV's + Xbox'en), Skala TV's e.d dat dat echt pas interessant is vanaf 100 mensen. Ik wil de entree prijs namelijk houden op € 7,50 a € 10,- omdat ik persoonlijk vind dat dat genoeg is. Ook omdat veel mensen nog moeten reizen en daar ook weer kosten aanzitten.

Voor diegene die mij persoonlijk kennen en de ruimtes die ik ter beschikking heb, moet 200 man/vrouw ook prima kunnen. Cisco levert de apparatuur wel, de ruimte is ervoor en mijn internetverbinding is 100 MB UPLOAD en 100 MB DOWNLOAD via GLASVEZEL, dus dat is ook geen probleem.

Hou het dus in de gaten, want het zou leuk zijn als het de volgende keer wel kan.

Groeten aan allen en zie jullie tot die tijd op LIVE !

Adriaan alias Witkees/Sir White nl

16. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat het niet doorgaat maar het kan nu wel een leuke jaarlijkse evenement worden als het elk jaar in juli word

17. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan kan ik mijn sig ook weer veranderen :cool:
    iig bedankt voor de moeite en ik zal alvast hier in de buurt rond gaan vragen voor in de zomervakantie te lannen met de xbox.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    evt ka nik ook komen met iemand, ik ben zelf veertien, is dat een probleem?

Die andere gast is 25 ofzo ;)

19. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    hahahah ben zelf 33 !
    De minimum leeftijd is 16, de enige uitzondering daarop is mijn neefje ICEMAN NL en die is ook 14 en valt onder mijn verantwoording mocht er ooit iets gebeuren. Maar mocht je met je broer/zus komen, die minimaal 16 is, heb ik er geen probleem mee.

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Oke, dit is een vriend van mn nicht, das ook wel goed he :p

Deel Deze Pagina