yep het was weer kicken, jammer dat een bepaalde persoon *KUCH!!!!* het soms een beetje moest verpesten. Maar ik kijk al uit naar de volgende x jongens
Ja was zeker gaaf! en sostic ik hoop als je het niet over mij hebt want als jij irritant gaat doen tegen mij waarom zou ik het dan ook nie gaan doen? Greetzz Nico *)
Ik ben zeer tevreden over XLZ 2, bedankt dat we bij je hebben mogen inwonen Indi. Het spelen zelf was ook super, Mech Assualt met zn zessen, GR:IT met zn drieeen. Ik hoop dat ik er volgende keer bij kan zijn.
zijn er links naar meerdere lan-pary's voor de xbox in nederland?? want ik heb daar wel oren naar! hoe meer hoe beter!!
ik zit er aan te denken aan om ergens in februari * voorjaars vakantie * weer es iets te doen.. dus haal je neus ff lekker op, en maak die borst maar ff flink nat. Ik weet niet tot hoeverre we t gaan regelen met derden *kijkt naar XLZ-er Err0r.... maar for all i care doen we t weer alleen en met hulp van mn ouwe trouwe kwibus... u know... nu alleen nog een geschikte plek... voorkeuren hoor ik graag. Indi