Xbox link probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fobie, 3 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fobie

Fobie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi iedereen,
    mijn vriend is naar China geweest en heeft me een aantal accessoires gekocht (ja ja, ze zijn compatibel, ja, zeker van, hij heeft er al eerder voor me gekocht) waaronder een link kabel.
    We starten allebei Forza op, maar de optie multiplayer - xbox link werkt niet. We hebben het samen opnieuw opgestart en nog steeds niet.

Weet iemand wat we verkeerd hebben gedaan?

2. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt een cross-kabel nodig, het zou kunnen dat jij een straid-kabel hebt. ik zal effe een link zoeken zodat je kan kijken welke je hebt. Of heb je een officiele microsoft kabel gekocht.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    meer info (branden de lampjes achter je xbox'en) Heeft 1 live en de andere niet? Alle bij de zelfde versie ... alle bij dus UK. Je had ook een cross cable kunnen kopen ben je goed koper uit :)

Alles over kabels

zie tevens voor meer vragen de central system link thread

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  4. Fobie

Fobie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten, heb ik gewoon een Xboxlink kabel gekocht die uit de winkel en waar niets speciaal mee is...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hebben jullie alle bij dezelfde versie van Forza... heeft de 1 wel Live en de ander niet.. zie system link en ook deze draad alles over kabels

het beste kan je in de system link thread verder praten ... dan blijft de kennis centraal

6. Fobie

Fobie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit dikke zever (niet naar jou toe, Fardo), maar ik heb een officiele Xboxlinkkabel, allebei dezelfde games, geen live en het werkt niet.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het gaat niet alleen om de kabel .. het kan ook zijn dat bijv. de netwerk kaart in de xbox stuk is ... of dat de kabel stuk is ... of dat de games niet compatible zijn ... misschien heeft je vriend wel Live en heeft dus updates gedownload ... dan moet hij deze updates verwijderen ..

Leesd de threads bijv. eens door in live en networking dan zie je dat andere het zelfde probleem hebben gehad

Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze kan dicht dus.

-Gesloten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina