Daily deal voor morgen. XB1: • Battlefield 4 Premium Edition - $59.99 > $24.00 X360: • Marvel's Ultimate Alliance 2 - $17.19 (Silver) > $13.19 (Gold)
Hopelijk bewaren ze alle leuke deals voor volgende week, want dit is toch echt maar een matige week tot nu toe. Denk dat ik straks nog even Never Alone ga kopen als deal. Heb ik tenminste vast iets
Daily's voor morgen. XB1: • Sunset Overdrive - $29.99 > $20.09 • Sunset Overdrive Deluxe Edition - $49.99 > $33.49 X360: • Plants vs Zombies Garden Warfare - $19.99 > $7.99 (Silver) > $5.99 (Gold) Best Selling Digital Games on Xbox One (last 7 days) 1. Rise of the Tomb Raider 2. Star Wars: Battlefront 3. Gears of War: Ultimate 4. Minecraft 5. Ori and the Blind Forest 6. Need for Speed 7. Grand Theft Auto V 8. Call of Duty: Black Ops 3 9. Madden NFL 16 10. Kinect Sports Rivals"
Het lukt me niet om de game te kopen zonder credit card, ik heb van alles geprobeerd. (iMac, iPad, Xbox one) Erg jammer, lijkt me een leuke game. Iemand misschien een idee hoe je 360 games kan kopen zonder Xbox 360? Ik heb overigens wel een Paypal account gekoppeld, maar dit mag niet baten.
Toch meer even Ori gehaald. 10 dollar is niks en had zelfs nog wat funds op mijn account staan. Dus hoefde alleen nog meer iets van 6 dollar te halen ofzo.
Ori is geweldig. Een van de mooiste games van het afgelopen jaar. Dikke 9+ op mijn lijstje ( voornamelijk omdat het na een tijd gewoon best wel hetzelfde was qua gameplay)
Ja, maar voor in de toekomst, als ik een 360 game wil aanschaffen. Is daar een mogelijkheid voor zonder een cc?
Peoples, ik heb een vraag. Ik zie dat LA Noire in de weekaanbieding is. Deze is nog niet BWC, iemand een idee of dat bij deze game nog gaat komen? Ik heb de base game zelf al gespeeld, maar de DLC toen d'r tijd niet. Nu staan ze lekker scherp geprijsd, alleen zou zonde zijn als de game niet BWC wordt. Wie kan me voorzien van info? Zelfde geldt voor Red Dead Redemption!