1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live! 3.0 ... Wie weet er wat van

Discussie in 'Games' gestart door Dark Aldo, 20 dec 2003.

1. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? op welke xbox live zitten we nu? 1.0 of 2.0 ?

2. FragSoldier

FragSoldier Nice ass!

Leuk Bevonden:
    0
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In de folksmond noemen we het inderdaad 2.0 omdat er op zich veel veranderd is (maar er zijn ook enekel updates geweest ...dus zitten we nu rond 2.1 denk ik ;)) ... ik verwacht dat we in het voorjaar (launch Halo 2) naar een 2.5 versie gaan met Live Alert erbij, maar voorlopig zijn het allemaal nog maar broodjes aap :)

4. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is dat live alert dan? ik heb Xbox live toen de 2.0 dashboard kwam dus me heeft er nog niet zoveel verstand van

*Edit*

Ik hoop wel dat in de volgende updat meer nieuws is nu heb ik steeds dat nieuws van splinter cell en wil eens wat anders :p

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat nieuws van splinter cell is ook een feauture waar MS nog mee moet werken ... hier zouden eigenlijk nieuwtjes moeten staan over nieuwe games (downloadable content) enz ... maar ze veranderen het allemaal niet zo snel

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Uhh hallo de HDD van de Xbox is 8 gb hoor ;)

7. Dommel

Dommel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10gb zelfs in de latere modellen (sinds half vorig jaar). Maar dat wil niet zeggen dat dat ook allemaal vrij beschikbaar is.

/Mod Gewijzigd ivm gebruik van het verboden woord. PJ

Tel daar beetje savegames en wat downloadable content bij op voor Live games en dan kom je denk ik uit op ~4gb per Xbox aan vrije ruimte.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    NB het is hier niet de bedoeling om over evox te praten ... maar je hebt gelijk er is +/- 4 GB vrij voor save games, muziek en downloadable content

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er schoot me net wat te binnen ... Het word straks mogelijk om voice messages te sturen +/- 15 sec

en jeb we gaan naar xbox live 3.0 en dus niet een andere 2.x versie. Xbox Live 3.0 word in April 2004 verwacht. Naast Voice Mail zal het ook mogelijk worden om "clans" op te zetten, omdat xbox live 3.0 in april word verwacht kunnen we er bijna zeker van zijn dat Halo2 ook rond deze tijd gaat verschijnen _O_

NB Clans is nog steeds een gerucht ... en heb ik nog niet bevestigd gekregen ;)

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  10. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    chill :D ik ben echt blij dat ik een xbox met live heb gekocht :D met al deze verbeterings :D

11. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw wie heeft er van mij een screenshot? hoe XBOX lIVE er eerst uit zag? voor xbl 2.0

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    xbox live zag er niet uit ;) .. hij zag er uit als de xbox live network setup ... en de friendlist was primitiever

13. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow zuigzors :) dan vind ik et hoe et nu uit ziet lekker mooi alleen Jammer dan de XBOX MAIN menu nog oud uit ziet

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Main Menu is de front end ... daar hoeven we gelukkig weinig te zijn :9 ... vroeger starte je zelfs niet direct met live op ... je moest --> main menu --> xbox Live --> had je de vier settings opties... Ook de draadloze optie was er nog niet ;)

Xbox Live 3.0 heeft code naam Tsunami gekregen ... Japans voor vloedgolf .. dat beloofd veel goeds

15. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof ik best.
    Mircosoft heeft veel verassingen in petto voor ons :D
    Zoal als xbox en opvolger van xbox dit worden de goede tijden

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    jaja... waar blijven de bronnen??

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft

NB ik ken een paar developers en zij hebben mij dit verteld. Wat Live betreft ben ik nog steeds een Guru :+

Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  18. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer word dit dan Bevistig

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft kondigd dit meestal een maand van te voren aan ... de Developers weten dit eerder, want zij kunnen de nieuwe code in bakken ... toen de xbox gelaunched werd ... was er nog geen code voor xbox live ... daarom kon Halo 1 nooit op live

20. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    als het mogelijk geweest zou zijn, zou het dan ook zijn gebeurd. waren er bijvoorbeeld al plannen bij bungie.

Deel Deze Pagina