Hey XBW, Ik kwam net van school en mijn XBL was verlopen (al 2/3dagen) dus ik wou zo snel mogelijk weer XBL hebben. Dus ik ben naar de winkel gegaan kocht 3maanden maar nu ik de Redeem Code invoer op Xbox.com en op de Xbox zelf doet die het niet? Hebben mensen hier misschien enige ervaring mee? Reactie graag, Ik baal nu echt..
Krijg ik dan een nederlands sprekend iemand aan de lijn of engels? Want engels is niet echt bepaald me beste vak.
Nederlands. Het kan trouwens wel een tijdje duren voordat iemand je gaat helpen is uit mijn ervaring gebleken. Heb soms wel een half uur zitten wachten
Weet niet of dubbelposten op een problementopic mag maar anders verwijder bericht maar.. Nou blijkbaar deed mijn code het wel door een kijkfoutje (vergissen is menselijk \o/) Maar nu ik MW2 wil spelen. Main Menu > Multiplayer > Xbox Live. Krijg ik nu 'The current profile is not allowed to play on Xbox LIVE.' Weet iemand wat hier de oorzaak van is? Moet ik code ergens nog activeren ofzo? (Code ingevoerd op Xbox.com)
Nee, je moet gewoon een tijdje wachten. Je kan je vorige post ook editten met de ''Edit'' knop trouwens
Weet je ook toevallig hoelang? En ja de edit knop wist ik wel, Maar ik dacht dat mensen t bericht dat ik juist wil bewerken al gelezen hadden dus de moeite niet meer deden om nog eens tekijken.
Duurde bij mij laatst ook wel even, een uurtje oid? Al een keer helemaal uitgelogd van Xbox live of Xbox aan/uit gezet?
Heb wel via controller 2x Xbox uit/aan gedaan dus.. Maar het werkte niet.. Ik zal wel gewoon wachten..